wie weet hoe het zit met al die punten in de career?? zou wel het boekje willen alleeen ik heb deze van een vriend ff geleend.,WANT die is op vakantie maar daar staat required punten bijv 72 alleen als ik 5 races heb kan ik het nooit krijgen. wat moet ik dan doen???
staat zeg maar in bijv alpha gtv championship. onderin met een rode balk aangegeven. maar wat bedoelen ze daar dan mee?
Als je bij 'progress' op de computer in het hoofdkwartier kijkt kun je zien hoeveel punten je nog nodig hebt om door te mogen naar de volgende klasse in het kampioenschap. Deze punten staan ook onderin in zo'n rode balk
Hey mensen, ik zit nu vast in de careerd mode (DTM 2)op 97% (het laatste volgens mij) dat je met die formula moet rijden. Ik wordt gewoon steeds verslagen. Telkens als ik na die 3e bocht niet 1e lig wordt ik ook niet 1e. De computers voor me rijden keihard weg, en de computers achter me die jagen me op maar halen me niet of nauwelijks in doordat ik ze blok. Wie kan me helpen?
Bedoel je met de eerste race van de Masters Grand Prix als je die gast al verslagen hebt? Die race is toch wel een van mijn favorieten, dat is toch A1-ring? De eerste bocht is aardig moeilijk (oppassen geblazen), je moet proberen daar veel mensen in te halen en hem aan de binnenkant te zetten van iemand. Meestal was ik na de eerste bocht 3e. Bij de tweede bocht heb je een hele grote kans om gebeukt te worden, probeer aan de buitenkant te blijven en precies genoeg te remmen (teveel word je gebeukt van achter, te weinig vlieg je rechtdoor). Meestal vliegen er daar ook een paar uit de bocht, waardoor je wel 2e kunt zijn na de 2e bocht. De derde bocht is die snelle bocht, licht remmen en oppassen voor de hobbel in het midden van de bocht. Probeer bij de eerste te blijven, soms maken ze fouten maar het is inderdaad moeilijk om daar voorbij te komen. Je hoeft natuurlijk niet altijd 1e te worden...