DTM race driver

Discussie in 'Algemeen' gestart door rich, 27 apr 2005.

1. rich

rich Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie kan mij helpen om in de careermode verder te komen?
    Het duurt zo lang in een race om de behaalde punten te bereiken.
    Zijn er tips en of trucs om een volgende race te halen?

Rich

2. GODZILLA

GODZILLA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ey Rich ik heb ongeveer hetzlefde probleem ik moet in totaal 161 punten halen kheb er 145 behaald ma alle kampioenschappen gedaan zeg ma alle kampioenschappen zijn nu donkergrijs gekleurd dus die kan ik niet meer doen dus ik weet ook niet hoe ik nu verder punten kan behalen weet jij dus ook niet:mad:

3. eliminator

eliminator Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    DTM2 heb ik uitgespeeld :p maar ik had er toch ook enkele problemen mee. Het was behoorlijk moeilijk (vooral met formule 1) en dan een perfecte race rijden en de laatste bocht eruit... Herbeginnen... Maar als tip heb ik dat je je enkel tevreden mag stellen met een plaats in de top 3. indien niet herstarten. Kan wel een tijdje duren maar uiteindelijk ben je er wel door ;)

4. GODZILLA

GODZILLA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja okej ma kheb nou gesaved alle 5 toernooien in DTM race driver 1 van de tweede serie waar ik 161 punten bij elkaar moet zien te sprokkelen heb ik afgerond en heb dus in totaal 145 punten behaald niet genoeg dus weet iemand anders hier nog andere manieren om nog extra punten te halen? en weet misgien ook iemand wat je met al het geld kan doen??? of is da voor nix?

Deel Deze Pagina