DTM2 vs RSC2 ONLINE

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door jevlex, 25 mei 2004.

  1. jevlex

    jevlex Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo iedereen,

    ik ben op dit moment aan het twijfelen of ik DTM2 zal kopen of RSC2.
    Ik ben alleen geinteresseerd in online spelen, niet offline.
    Wat ik al gezien heb van deze twee titels is dat ze allebei heel mooi uitzien.
    Maar ik heb gehoord dat er bij DTM2 wat problemen zijn met mensen die opzettelijk botsen etc. Ook zou er veel last van lag zijn.
    Heeft iemand beide titels en zo ja, welke raad je me aan?
    Let wel: ik ben alleen geinteresseerd in online spelen, niet offline.

    bedankt alvast!

    ps: MOD's; ik heb deze in Live gaming gezet omdat ik graag iets hoor over de Live ervaringen met deze games, niet offline.
    Sorry als ie verkeerd staat/
     
  2. XBOXLIVE!

    XBOXLIVE! Guest

    DTM 2 = Een zeer realistische racer

    RSC 2 = Een arcade achtige rallyer
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 mei 2004
  3. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    DTM Race Driver...
    Gewoon Lekker crashe !
     
  4. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    ik zou ze allebei niet kopen ik zou PGR kopen
     
  5. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Euhm bij DTM valt het beuken opzich wel mee, je moet een beetje de juiste mensen kennen, boendien kan je ook alleen in races mee doen waarbij de colllisions uit staan, dan rij je gewoon door elkaar heen... Ik heb alleen DTM2 dus ik kan niet eht een vergelijking trekken, hoor alleen van andere dat ze DTM leuker vinden, hopelijk helpt dit je wat in je keuze :)
     
  6. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Absoluut RC 2

    Veel leuke variatie en ziet er beeldschoon uit!!
    online opties zijn prima!
     
  7. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    DTM 2,
    je kan met veel verschillende klasses meedoen, waaronder DTM en klasses met oldtimers, trucks en normale auto's zeer realistisch. met 12 mensen online.
    je kan koppeling gebruiken als je handmatig schakelt en het ziet er ook nog eens schitterend uit
     
  8. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    PGR 2 veel vetter DTM2 zuigt!!

    Doe dan maar eerder RSC2!
     
  9. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Van al deze reacties heb ik er 2 gezien die een onderbouwd antwoord geven, wat een niveau :{

    Ik zelf ben ook aan het twijfelen, en ik mij gaat het ook puur om de online gameplay.. Persoonlijk lijkt me RSC2 me aantrekkelijker naar wat ik er over gehoord heb.. Maar ik zou wel een goede reactie willen horen van iemand die beide games heeft gespeelt op Live.
     
  10. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    duo maxwell, waar is jou mening op gebaseerd man..

    pgr2 is al onwijs oud en er zit nog geen eens een schade model in |:-

    ik heb gister rallysport gespeeld bij een maat van mij, je hebt in dat spel verschrikkelijk veel banen, het ziet er egt wel strak uit en is best moeilijk...dus best een uitdaging op live en om al de gelockte auto's te unlocken

    ik zelf heb dtm 2 vanaf het begin en dat is egt een topper, het nadeel is alleen als je in een server zit waar de collisions aan staan, dat bij de start het wel is helemaal verkeerd kan lopen..door de lag blijf ik dan bv langer stil staan en knalt de host keihard tegen me achterkant omdat hij eerder kon starten :eek: dan is je motor gelijk helemaal rood en kan je het wel vergeten...

    conclusie : het zijn allebei topgames en zou niet voor pgr2 gaan, dies al verouderd!!!
     
  11. Jaywalker

    Jaywalker XBW Elite

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij vraagt welke van die 2 beter is, dus niet PGR, dat heeft er totaal niets mee te maken.. maargoed ik kan niet helpen... ik heb geen van de 2 spellen. en ik wil er ook 1 van kopen
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    ik heb wel gehoord dat RSC 2 heel veel last van disc errors heeft en dat kan de pret best drukken

    edit zie ook hier
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2004
  13. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    En vergeet niet dat je in RC2 maar met z'n vieren echt kan racen, anders wordt iedereen ghost. In DTM2 kan je met 12 man online, met (semi) realistisch schademodel en eventueel AI gestuurde auto's om het veld vol te maken...

    Mijn voorkeur lijkt me duidelijk: DTM 2
     
  14. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    99% dat je voor rsc2 moet gaan.
    Single player hoefde niet voor jou ...
    Dan is rsc2 leuker .Graphics zijn beter in rsc2
    Er zit in deze game heel veel variatie(hillclimb,crossover etc etc).
    Je heb is een keer een andere race game ipv pgr2,dtm.
    De snelheid van rsc2 is verschrikkelijk goed
    Auto geluiden klinken zooo super.
    Dat rsc2 een arcade racer is dan maakt helemaal niet uit,want
    hij speelt gewoon heel lekker.
    Moet ik nog meer voordelen noemen??? 8)
    De meeste mensen die ik spreek die allebei de games hebben die vinden tog Rsc2 beter.
     
  15. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    valt op zich wel mee. ik heb het een enkele keer gehad, maar goed, dat heb ik met elk spel wel eens.

    Verder ken ik alleen rsc2 en daar ben ik erg positief over. Als ik andere reacties lees, zijn ze ook positief over dtm racer 2. m.a.w. geen van beide zal een miskoop zijn.

    kiezen dus tussen normaal racen of rally.
     
  16. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    DDE's heb ik nog geen last van gehad en heb oiok een oude box, dus daar zou ik me geen zorgen om maken.
    Maar Rallysport is wat minder serieus. Ik denk dat je dit meer in het genre lol-racer kan zetten. Niet dat het TE arcade is, maar het is gewoon meer fun en een stuk laagdrempeliger. Ik heb ze beide online en speel alleen nog rallysport. Ook een groot voordeel bij rallysport is dat je online kan time-trailen, kan je dikke tijden neerzetten.
     
  17. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is inderdaad wel een nadeel bij DTM dat dat niet kan, je moet echt afspreken met elkaar als je voor tijd gaat rijden, maar goed in races kan je je tijden ook goed verbeteren...
     
  18. YOURI60

    YOURI60 Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    1

    wat een Bullshit verhaal,
    ik ken zo 10 mensen met RSC2 en die hebben nog nooit last gehad van een Disc Error,

    waar doe jij het spel in ?
    in je PS2 ofzo, tja dan begrijp ik het !

    verder is RSC2 much more fun too play then DTM2 racer,

    is mijn visie, kijk is naar de Grapix en o.a de snelheid van het spel.

    Dit spel Ruled op dit moment en is zekers beter als die blauw gespeelde PGR2 met die shitty Kudos en die simpele Content Download van laatst waar zelfs IGN de smoor in had.

    maarru als je zin hebt om met ons WURN TOURNAMENT aankomende week mee te doen,

    dan meldt je even aan op wurn.nl en schrijf je in op het tournament ;)

    Ltrzz......
     
  19. XBOXLIVE!

    XBOXLIVE! Guest

    Het wordt wel een beetje off-topic allemaal. De reacties hebben geen betrekking meer tot wat er gevraagd wordt. De thread starter kan beter een beslissing maken door reviews de lezen en/of de spellen uit te testten, want met dit soort ongerelateerde antwoorden komt niemand verder.
     
  20. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    ff de argumenten van die slet onderuit halen...:+

    1. Single player in DTM stelt ook niet teveel voor... en de graphics zijn volgens diverse critici (en gamers) te mooi waardoor de wegafzetting wegvalt in de omgeving, m.a.w. het is te gedetailleerd.
    2. Er zit veel variatie in met alle verschillende auto klassen...(Trucks, Bowler Wildcat, Master GP, DTM etc etc)
    3. Je hebt eens een andere game ipv pgr2, RC2 (ik weet niet waar dit op slaat maargoed Milo zet het er bij dus ik ook maar....)
    4. Het gevoel van snelheid is in DTM ook in orde. Er zijn een hoop klasses die niet zo goed zijn uitgewerkt, maarja hoe vaak ga je truck racen en hoe belangrijk is het gevoel van snelheid in dergelijke races.
    5. Het geluid in PGR2 is volgens Milo heel erg slecht... |:-
    6. Dat DTM een "simulatie racer" is dat maakt helemaal niet uit.... enz...

    Het zou leuk zijn als er wat meer inhoud in je volgende argumenten zou zitten :+...
     

Deel Deze Pagina