www.cheattoday.com (veel popups, word je gek van) www.cheatplanet.com ect. als ze daar niet staan zijn ze er, hoogstwaarschijnlijk, ook niet...
DTM2 werkt met cheatcodes die gekoppeld zijn aan de bonuscode van je cd...dez kun je bekijken onder : opties--->bonus. hier staat: retrieve number ofzoiets....dan ga je alle cheatsites af en hoop je dat ergens de code tussenstaat.....in engeland en Amerika is de game uitgekomen als TOCA2 en niet als DTM2.... je kunt de code ook zelf maken: mijn bonuscode is 7116. De cheatcode is bijvoorbeeld: HJTFPLED (altijd acht letters) Als je codes vind, bijvoorbeeld: 7156 en 1516, dan dan pak je van de eerste cheatcode (van bonusnr: 7156) de laatste 4 letters en van de tweede (1516) de eerste 4 letters. De eerste twee cijfers, in dit geval 71, komen overeen met de laatste 4 tekens in de achtcijferige cheatcode en andersom. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is
Hey, dat is een handige tip van Nusti. Nou heb ik mij rotgezocht op google naar voor mij geschikte bonuscodes. Kan niks vinden... Mijn Bonuscode is 6876. Geloof mij, ik ben 25 min. wezen googlen en kon niks geschikts vinden. Is hier misschien een google/dtm2 cheatzoeker wonder die mij kan helpen? Bij voorbaat dank!
Ik heb helaas niets direkt nuttigs kunnen vinden, maar het schijnt wel zo te zijn als je alle gegevens van je harde schijf wist en je start de game weer op je een andere cheatcode krijgt, dit kun je herhalen totdat je een code krijgt waar je de getallen van kunt achterhalen.... hier ook nog een cheat om met elke auto op elke track te rijden (ik heb het zelf niet uitgeprobeerd en weet dus ook niet of het werkt): http://cheats.gamespy.com/xbox-cheats/toca-race-driver-2/
die van die elke auto op elke track is echt super lauw.vooral met de f1 op een rally track dan kan je echt tientalle meters door de lucht heen vliegen.