hallo weet iemand hoe ik een dual layer dvd brandt want ik wil een homevideo film in 1 stuk op een dvd zetten(achterelkaar). Hoe gaat dat dual layer branden in zijn werk? Moet je hem halverwege omdraaien(de dvd) of brandt hij gewoon achter elkaar aan twee kanten(mijn brander supports dual layer). En weet iemand ook of ik die film kan afspelen op mijn xbox?
je koopt een dual-layer schijfje, en brand hem zoals elke dvd. mijn xbox met een thomson drive leest hem, maar mijn xbox met een samsung drive niet.
Lolz dual layer is niet dat je een dvd aan 2 kanten kan branden gewoon als 1 kant, maar met nieuwe techniek (dual layer=2 lagen) Gewoon branden als een normale dvd, hopelijk weet je wel dat je ook dl-dvd's moet hebben...
Duall layer is echt supper relaxt, ik heb ook een duall layer brander 8,4 GB op 1 schijfje echt niet normaal
Ok stel ik heb een spel van 6 gig, kan ik die ook branden op zo'n schijf zodat alles het leest (consoles ook) ? Dit is wel relaxt
denk niet dat dat kan. je moet dan een gemodde xbox hebben (=verbode) en het spel moet een speciaal type hebben zodat consoles het kunnen leze