[XOne] dubbele connectie vraagje...

Discussie in 'Games' gestart door Gr33nL!z4rd, 16 nov 2008.

1. Gr33nL!z4rd

Gr33nL!z4rd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heyz all,
    ik had ff n vraagje over de wifi adapter v/d xbox360, voorheen kon ik op live gelijktijdig inloggen met mn broertje maar sinds kort besef ik dat als ik inlog dat mn broertje niet meer kan inloggen op zijn acount en andersom als hij inlogt eerder als mij dan kan ik er niet meer op. ik heb niet in de settings v/d router lopen rotzooien en heel af en toe kunnen we wel gelijktijdig inloggen. mn broertje gebruikt een lan kabel. wie heeft dit probleem ook eens gehad?

Laatst bewerkt: 16 nov 2008
  2. MonkeyBrainsNL

MonkeyBrainsNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat de beide boxen allebei een afzonderlijk IP adres hebben??

3. Gr33nL!z4rd

Leuk Bevonden:
    0
    uhm ja daar ga ik wel vanuit...

4. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de duidelijkheid: Heb je dus 2 aparte internetverbindingen? Want dan alleen heb je 2 verschillende IP's

5. sven1989

sven1989 Modern Warfare 2!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Je zit waarschijnlijk allebei op 1 extern ip adres en op 2 verschillende interne ip adressen. Dus je zit volgens Live allebei op 1 ip adres.

6. Gr33nL!z4rd

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 2 xboxxen : met 2 aparte acounts, log ik in met Furiuos Sentinel (mn broertje) en log ik me aan met Shisatsu, word Furiuous Sentinel uitgeloged met een error en kan niet meer online tenzij de router word ge reset, meld ik me als eerste aan (als Shisatsu,) logged mn broertje zich weer aan, word ik eraf gegooid en kan ik niet meer inloggen.

ik heb dit nog nooit eerder gehad en heb nog nooit problemen gehad met de wifi connectie.

de diagnostische test die ze uitvoeren, geven aan dat ze naar mn linksys kunnen , naar het internet, maar niet naar "xbox live!"

toch hebben we beide een apart IP adres, mn broertje heeft .10 en ik .11 op het einde.

* edit* als we bijde in het dashboard zitten kunnen we WEL samen online, totdat 1 van ons dus een game gaat spelen, dan is de eerste de enigste die word aangemeld.

Laatst bewerkt: 19 nov 2008

Deel Deze Pagina