Dubbelposten binnen 24 uur/Kick beleid

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Sebass, 16 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sebass

Sebass Schizz Artist

Leuk Bevonden:
    0
    Yo,

Ik heb ff een opmerking en wat vragen.

Ik heb een thread op xbazar, ik reageer op de posts daarin (vrij lochies)
    Nu poste ik laatst een antwoord op een vraag van iemand, dit deed ik met een quote. Nix raars aan, maar nu poste ik daarna een kick (ik had immers langer dan 24 uur daarvoor de laatste kick gedaan)

Nu uit het niets is myn thread gesloten :confused: omdat ik volgens Volkoren (mod) myn thread binnen 24 uur heb gekickt.

Als jij dit:
    --------------------------------------------------------------------------
    Citaat:
    Origineel gepost door Sebass
    Myn topspin in het hoestje dat geen plaatje heeft (wel boek alleen geen voorkant plaatje) dat bied ik

Grtz Sebass

_0/ <-- wat een klote smile
    Dit dus

Grtz Sebas
    --------------------------------------------------------------------------

Als een kick ziet, dan begrijp ik niet wat nou wel een kick is en wat niet.

http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=1223390#post1223390

Drm, ff een vraag, maak ergens een thread aan waarin staat hoe precies het kicken werkt.

En dan nog iets, kan myn thread weer open want ik zie geen reden dat hy dicht zou moetten.

Jah ik heb de zoekfunctie gebruikt, en kon nix nuttigs hierover vinden
    Greetz Sebass

2. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat om die post daarna om 20.49, dat is een veels te vroege kick

Laatst bewerkt: 16 dec 2004
  3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    je mag pas 24 uur na je laatste reactie kicken(of dat nu een eerder kick was of een reactie op een ruil/koop bod maakt niets uit).Lijkt me eigenlijk niet zo moeilijk

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Gisteren, 16:09 bericht
    Gisteren, 20:49 up

Is dus gewoon kicken binnen 24 uur, zoals ook in uitleg in de Xbazar regels staat.

5. Sebass

Sebass Schizz Artist

Leuk Bevonden:
    0
    Lol dus je kickt je eigen thread al door alleen maar een antwoord te posten, Nou ik post al wel langer op xbazar en ik heb er nooit problemen mee gehad, en dit zou de eerste keer zijn. Dan moet het beleid verandert zijn. Ik heb net de regels nog doorgelezen op xbazar en ik kon daar hierover nix vinden.

6. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Het gaat niet om je laatste kick, maar om je laatste reactie. Je mag voordat er 24 uur voorbij zijn na je eigen laatste reactie niet kicken. Als je dus om 17.00 een antwoordt hebt gegeven op een vraag in je thread, mag je 24 uur later pas weer kicken. Ga je om 19.30 kicken, dan word ie dus gesloten, is niet zo moeilijk toch? Krijg je in die tussentijd een reactie dan mag je vanzelfsprekend gewoon antwoorden....

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ja als je ergens op antwoord is dat eigenlijk ook een kick, maar dat mag wel binnen 24 uur omdat je ergens op reageert

8. Technotic

Leuk Bevonden:
    0
    je signature slaat niet echt op je handelingen van nu :{

9. Sebass

Sebass Schizz Artist

Leuk Bevonden:
    0
    ---Kicken van een tread binnen 24 uur na je eigen post zal van nu, resulteren in een gesloten draadje-----
    Ik zie het nu, maargoed dat een eigen post word gezien als een kick, dat vind ik best wel heel erg raar. sinds wanneer is dit ingesteld dan ? en waarom ?

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    in ieder geval al zolang dat ik hier member ben

11. Sebass

Sebass Schizz Artist

Leuk Bevonden:
    0
    nadenken is iets anders dan iets verkeerds begrijpen. Ik hou niet zo van van dit soort post, lokt alleen maar agressie uit, en bovendien is het offtopic. Wat er in myn sign staat staat hier voledig buiten.

12. Sebass

Sebass Schizz Artist

Leuk Bevonden:
    0
    LoL, dat kan niet eens want ik zit al vanaf vorig jaar op deze site (onder een andere naam) en ik heb er absoluut nooit problemen mee gehad.

13. Sebass

Sebass Schizz Artist

Leuk Bevonden:
    0
    Jah myn 1na laatste post was geen kick maar een reactie

14. Technotic

Leuk Bevonden:
    0
    nog maar een keer!!

die één na laatste post zorgde er weer voor dat je vanaf die post weer 24uur moet wachten voordat je weer mag kicken, simple as that

die "up" post 5uur daarna (20:49), zat dus binnen de 24uur dus een te vroege kick

pfff

15. Sebass

Sebass Schizz Artist

Leuk Bevonden:
    0
    Dude, dat begrijp ik wel. Maar waarom word die 1 na laatste post als een kick gezien Het is een reactie

16. Technotic

Leuk Bevonden:
    0
    die wordt niet als kick gezien, die laatste post wordt als kick gezien

17. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Een reactie geven is ook een kick, want door te reageren schop (kick) je je eigen thread omhoog. En dat had je ook best zelf kunnen verzinnen :{

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Laten we het zo zeggen: Je mag pas 24 uur na je laatste reactie of kick opnieuw kicken

19. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    up lijkt mij geen reactie hoor |:- , zoiets heet kicken.

Persoonlijk snap ik niet waarom je zo moeilijk doet, je kickt toch echt zelf.

20. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Het is precies zoals da -Z- het zegt. Iedere post in je thread is gewoon een kickpost omdat daarmee je thread weer bovenaan de lijst komt te staan. Zolang je met je laatste post reageert op iemand anders is er niets aan de hand. Wanneer jij daarna echter zelf nog een keer reageert binnen 24 uur is het een dubbele kickpost en dat mag dus niet. En die regel is er echt al een tijdje hoor. Dit staat er trouwens over in het X-Bazar beleid: Klik

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina