op andere forums die ook vbulletin gebruiken hebben ze vaak een hack die zorgt dat een dubbelpost automatisch gemerged wordt. lijkt me opzich wel een goed idee voor hier lol zelf maak ik veel dubbelposts hier omdat ik eraan gewend ben
Weet niet of ze dat dan voor de xboxbazaar kunnen uitzetten i.v.m. kicken. Maar denk dat juist voor irritatie kan zorgen omdat je bijvoorbeeld oude gamethreads dan ook niet omhoog kan halen als jij een paar maanden daarvoor de laatste vraag had gesteld.
Ik denk ook neit dat het echt een toevoeging is. Zo vaak zijn er geen dubbelposts volgens mij, en dan heb je inderdaad het probleem als was COOKIE X geeft. En ik denk niet dat er een soort instelling is van dat als je later dan bijvoorbeeld 24 uur reageerd de posts niet automatisch gemerged wordt.
Jawel kan wel kicken, hack werkt alleen wanneer binnen een zeer korte tijd (1-5sec?) 2 berichten door dezelfde poster in hetzelfde topic worden geplaatst.
nah, bij de fora die ik bezoek wordt het samengevoegd als je binnen een uur ofzo twee posts maakt achter elkaar. als je later dan dat post wordt t niet samengevoegd en wordt t een post op zichzelf
daarbij, hier en daar af en toe een dubbelpost kan niets kwaat lijkt me. Ik kom hier nu een tijdje en zovaak zie ik het nou ook weer niet gebeuren ;-)