ej modjes zou er niet iets aan gedaan kunnen worden dat er geen dubbelposts meer komen. Vandaag bijvoorbeeld heb ik er een hele zooi voorbij zien komen. Of gebeurt dit in Xbw 3.0? En nog een tweede. Misschien kunnen jullie ook die new thread knop weghalen in een thread. Geeft wat minder werk voor de mods. mzzl Rodger
Dubbelposts worden gewoon door mod's en crew verwijderd als die gezien worden. Ik weet niet of die knop weg kan, op zich vind ik dat hij kan blijven. Stel nou dat je een thread wilt maken naar aanleiding van een andere thread...
XBW is toch nog hetzelfde? Dan is V3 dus nog niet in gebruik. Coderen schiet overigens al wel aardig op, hopelijk duurt het niet al te lang meer.
Ik heb liever dat jullie hem een paar weken uitstellen om alle bugs eruit te halen (zoals bij kotor )
Hebben jullie nog geen screens? offtopic: Wat doet een hoofd redactie, en wat doet een administrator?
De XBW-hoofdredactie zou iedereen moeten verplichten zijn/haar spellingscontrole aan te zetten als ze iets posten...
Dit is ook off-topic hoor... Hoofd Redactie post nieuws & (p)reviews op xbw: mainpage Administrators die regelen van alles op het forum en hebben zo dus weinig met de mainpage te maken.