Haha, lollig. Maar ik ben er na 9 rondes 'perfect' maar mee gestopt. Beetje makkelijk met de muis. Haha, en die 'dogs' optie slaat ook helemaal nergens op
Whaha, thnx gek, dit 0wnt . Doet me weer denken aan 't NES-tijdperk . Die bug die er altijd was dat als je op boven op die boom schoot je altijd raak had is er nu uit btw .
Was het nu voor de NES of SNES, nou ja ik weet wel dat je met een geweer mocht richten en dat was vet gaaf
Ja dat dacht ik al, maar de SNES had ook zo'n schiet spel met een geweer , dat heb ik wel eens bij een neef van mij gespeeld, maar hoe heette dat dan?
Was dat op de snes niet met zo'n bazooka? Of was dat ook nog nes? Snes heb ik nooit mee gelightgund eigenlijk.
mja, ik had de nes toen gekocht voor 70 gulden. 2e hands. en toen kwam die gast hembrengen en toen nam ie het lightgun weer mee naar huis
Niet...:{ , nou ieder heeft zo zijn smaak:{ Waarom hebben ze eigenlijk na de NES en SNES nooit meer van die spellen gemaakt met een geweer, want ik krijg toch de indruk dat die spellen een groot succes waren.
Omdat die games gewoon tegerlijkertijd idioot simpel en geniaal zijn. Kijk naar al die Tetris-klonen. Geeneen is zo goed als het origineel. Heel wat andere Nes-shooters (en dan zwijg ik nog over de superscope voor de Snes) vervallen daarbij gewoon in het niets.
Ik zoek nogsteeds meer lightgun spellen voor de xbox. Vooral Gumshoe leek me altijd geniaal, moest je op een mannetje schieten en hem helpen de levels door te komen SNES was met die bazooka, enige game die ik daarvoor ken was Yoshi's Safari