bullshit, ik was laatst de gelukkige om een paar setjes te testen.. en 2.1 is een soort van fop 5.1, en een 2.1 setje van rond de 100 euro is beter dan een 5.1 setje van rond de 100 euro.. das zeker..
voor de rest, 2.1 gamed lekker, je hebt mooi geluid, het lijkt redelijk surround, natuurlijk is het niet zo maar je hoort het geluid iig van meerdere kanten dan van alleen je tv.. als je je subwoofer gewoon recht voor je zet, en de 2 sattelietjes linksvoor een rechtsvoor je zet heb je gewoon prachtig geluid.. bij een 5.1 setje is het natuurlijk mooier geluid (mits je een goede hebt, vanaf 200 euro ongeveer
), maar dat zou ik persoonlijk niet kopen tenzij ik egt een waar geld overschot heb..
wil je gewoon mooi geluid, wat je egt het gevoel geeft dat je in die wereld waarin je gamed zit, maar je wilt er geen 200 euro voor lappen, koop dan gewoon een 2.1 setje.. vanmorgen nog een setje van 2.1 getest van een onbekend merk en voor 70 euro, en het klinkt hoe dan ook veel beter dan je tv geluid.. je zit veel meer in de game, en tja.. als je egt geld te veel hebt, koop dan een bruut 5.1 setje..
Laatst bewerkt: 26 apr 2003