Dulle's grote TrueAchievements draad [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 13 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Gamerscore en achievements zijn een heel leuk iets, maar helaas zijn ze niet altijd representatief voor hoe goed je nou eigenlijk echt bent.
    Want zeg nou zelf, waar kun je trotser op zijn? Een 1000/1000 bij Avatar, of een prachtige 1000/1000 bij Harry Potter? :D

    Gelukkig was ik niet de enige met die gedachte, en hebben een aantal slimme jongens (of mannen) een site opgericht wat die fouten rechttrekt.

    Nu kun je eindelijk zien wat je eigenlijke gamerscore is!

    [gb]Trueachievements.com[/gb]

    [​IMG]

    De eigenaars van de site kunnen het principe natuurlijk veel beter uitleggen dan mij:​
    [gb]Wat statistiekjes:[/gb]
    Van 13-02-2009

    Top 10 moeilijkste achievements:

    [​IMG]


    Top 10 moeilijkste games:

    [​IMG]

    [gb]
    Mijn huidige gegevens:
    [/gb]
    [​IMG]

    [​IMG]

    En mijn Trophy Case. Achievements waar ik best blij mee ben.

    [​IMG]

    [gb]XBW Leaderboards[/gb]

    XBW Leaderboard
    Gebaseerd op je TA Ratio

    XBW Leaderboard V2
    Gebaseerd op je True Achievements (gamerscore)

    XBW Leaderboard V3
    Gebaseerd op je Completion precentage.

    XBW Leaderboard V4
    Gebaseerd op je aantal achievements.


    Klik op een van bovenstaande links om je aan te melden voor het leaderboard. Aangezien ik het handmatig moet accepteren kan het even duren voordat je jezelf terugvindt. Gewoon even geduld hebben.

    *Als je een andere gamertag hebt dan je forumnaam hier; meld het dan even in het 'aanmeldberichtje.*

    Nee, dit is niet bedoeld als spam, maar meer als leuke tip. Net als het topic over 360voice.com.

    Wat mij betreft kan dit topic ook gebruikt worden om te praten over achievements in het algemeen. Is het huidige systeem goed? Wat kan beter? Zijn achievements té verslavend? Let jij er (onbewust) op als je speelt?

    Of laat je Trophy Case zien. ^_^ Welke achievement die je hebt heeft de hoogste TA ratio?

    Verzin maar wat!


    +.Topic aangemaakt op verzoek van Lenny-t.+


    Registratie is op *dit moment* niet mogelijk vanwege het grote aantal gebruikers wat zich de laatste paar dagen heeft aangemeld. Maar ze zouden de deuren ieder moment weer open kunnen gooien! Je kunt je weer registreren!


    En...En... Ach we zien wel of dit topic blijft leven, of iemand hier interesse in heeft, en of mods het toestaan. :+
    *klikt op*[​IMG]

    Ik ben btw niet een achievementshoer, ik ben gewoon iemand die denkt dat achievements de speelduur van een game verlengen. Dus niet games vanwege achievements kopen en spelen, maar games langer en vaker spelen door achievements.
    Ze geven je een extra doel en uitdaging buiten het reguliere uitspelen.

    Toedels. _0/
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2009
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    _O_ All hail Dulle voor zijn perfecte topics (zoals deze)

    Ik mocht me vandaag ook eindelijk registreren na 2 dagen te hebben gewacht omdat de servers het te druk hadden:+
     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2009
  3. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    DBZ Burst limit is echt onmogelijk! Ik zit zelf op 620G en sta daarmee 18e van NL. Game heeft 3 onmogelijke achievements van elk 100G. De andere 2 van 40G zijn ook supermoeilijk.

    Heb zowat al mijn games volledig uitgespeeld, maar DBZ slaat echt nergens op :9
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik vind het wel vet. Maar die van mij zullen niet super zijn. Ik ga bijna nooit voor extra moeilijke achievemenst alleen als het moet.

    Btw Dulle. Misschien was handiger geweest om het Topic.

    True Achievement ( Hoe goed ben je nu echt? )

    Ik vind het nu een beetje een nietzeggende titel hebben. :)
     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2009
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Trouwens hier mijn TA Card:
    [​IMG]
     
  6. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik heb eigenlijk 6900 score waar kan je die cards vinden ? :eek:
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  8. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    ben hard opweg naar de 100% bij gta4 :D
    dus daar mag ik trots op zijn.
     
  9. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik ook, ik kon het topic eerst ook niet zien totdat ik goed keek :+. Ik heb me net geregistreerd, hij moet ff alles updaten/scannen.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik moet ook nog gescanned worden. zou me niks verbazen als mijn TA score lager uitvalt dan mn echte score :+ Ik speel nml wel heel veel games maar meestal nooit zo lang dus ik heb ook maar weinig achievements per game en al helemaal weinig achievements waar je veel moeite voor moet doen.

    1 achievement waar ik trouwens wel een beetje trots op ben maar wat geen echte achievement is , is Halo 3 uitspelen op Legendary in mn eentje (ook al was hij veel makkelijker dan Halo 2). Vind het stom dat je voor die achievement ook met zn vieren kan spelen, dan is het echt een eitje
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik vond de titel wel goed de inhoud van de site weergeven. :9 Want daar gaat het natuurlijk om 'hoe goed ben je nou echt?'
    En ik wilde ook voorkomen dat het als een spamtopic werd gezien, dus vandaar dat ik ervoor gekozen heb om niet de naam van de site in de topictitel te zetten. En ik wilde een niet té lange topictitel hebben.

    Titel kan natuurlijk altijd nog met behulp van een mod gewijzigd worden. :)


    Je kan ook je eigen card maken, dus heb ik een crappy XBW card ingestuurd. 8) Nog niks over gehoord.
    Ach...zo mooi was ie toch niet, maar het was wel leuk geweest.
     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2009
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hij is nu aan het scannen, even kijken.

    Heb niet echt een achievement behaald waarvan ik zeg WOW. Alleen misschien in Crackdown.
     
  13. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    [​IMG]

    Het valt me behoorlijk tegen :p Maar alles is ook nog erg oneerlijk verdeeld. Om op nummer 1 op de blacklist te komen bij Need for Speed Most Wanted krijg je heel veel punten terwijl die achievements juist geen moer voorstellen.
     
  14. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Die achievement van Brothers in Arms in de top 10 van moeilijkste achievements staat er alleen maar in omdat je het alleen op 1 dag kan halen :p.
     
  15. thomas2000

    thomas2000 Active Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar mag je zeker trots op zijn! dat was mijn allereerste GTA waar ik de 100% haalde.
    Toen dacht ik; laat ik het met de oudere gta's ook eens proberen en dat is me tot nu toe alleen gelukt met San A. en III.

    Geeft wel een kicken gevoel om 100% te halen, he!:b:
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Die TA Scanner 2 is nu mijn achievements aan het scannen, best grappig want hij doet het chronologisch maar ondertussen kun je wel je homepage refreshen.

    Hij is nog bij de launchtitels, . COD2, Condemned :D

    edit:// veel van mij lastigste achievements lijken uit F.E.A.R te komen.

    iedereen die wil mag me toevoegen op die site bw, vind die friends feed wel grappig

    edit:// hij is nu bij Gears 1 :+

    edit://mijn moeilijkte achievements lijken idd uit F.E.A.R te komen,.. top game is Oblivion maar dat telt niet echt vind ik want daar heb ik alle DLC en achievements wel voor gehaald maar dat is meer een kwestie van veel tijd er in steken dan dat het echt lastig is.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2009
  17. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is eigenlijk het idee van die Trophy case? Achievements toevoegen waar je echt trots op bent?
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Yup. :)

    @Bonbridge: Hoe meer mensen zich registreren, hoe beter die site klopt. Het is er nu gewoon op gebaseerd op hoeveel mensen die achievement hebben.
    Meer mensen op de site = een beter beeld van de achievements.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Deze was ook heel toevallig.

    Duo-Hedgeidecimal
    Enter a match with 20 people in a FIFA 09 Clubs Match (Secret)


    De hoogste op de lijst.

    True achievement is dan eigenlijk wat die eigenlijk waard is?
     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2009
  20. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Mijn 1000/1000 op Stuntman Ignition is mijn hoogste TA game. Maar er zijn ook niet zoveel mensen die die game 100% hebben (volgens de MGC database maar 161 mensen in totaal) :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina