1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Dungeon Siege 2

Discussie in 'Games' gestart door Athion, 27 aug 2005.

  1. Athion

    Athion REALM OF XBOX

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    KZit vast bij chapter 3 dat je 4 torens in brand moet zetten, nou heb ik dus vrolijk gedaan maar me quest gaat dan niet verder. als ik trug ga na de prison ward zegt ze dat ik nog torens moet mollen, hoe ken dit:mad:
     
  2. greenbean

    greenbean Pow! ur dead!

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    1
    waarschijnlijk ben je door een grot gekomen, hierdoor heb je een weg gemist waar nog een toren staat. had ik ook ;). ff nog een keer doorheen lopen.

    vind je het ook zo kut als je doodgaat en dat als je het spel stopt dat je weer in die kutstad komt? moet je weer helemaal lopen.

    suc6 ermee.
     
  3. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    ff je logboek checke of ze allemaal zijn afgevinkt zo niet dan heb je er een gemist. zo wel dan heb je te maken met een bug. geen idee hoe je dat zou moeten aanpakken.
     
  4. Athion

    Athion REALM OF XBOX

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    nee das het rare ik ben niet door de grot gegaan. heb ik dan toch erges een toren gemist dat kan toch niet. en tja dat met dat doodgaan is wel gangbaar in dit soort spellen kijk maar naar diablo. ik geef die gast er naast gewoon het geld, dump t toch regelmatig in de kist.
     
  5. F.F.C. Admin.

    F.F.C. Admin. Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    dat met die torens was inderdaad een weird iets je moet in de grot van de "hak 'u" een vrouw redden. Volgens mij alvorens je verder kan...

    Er zijn in ieder geval 3-4 torens en vervolgens krijg je iets verderop een portal. Volgens mij kan je die dan het beste nemen.

    Vervolgens heb je ook keuze in het gesprek > je moet zorgen dat je de ring af mag doen !
     

Deel Deze Pagina