Dungeons&Dragons Heroes

Discussie in 'Algemeen' gestart door landwijn, 11 mei 2002.

1. landwijn

landwijn grrr in swinger

Leuk Bevonden:
    0
    Zag op de E3 lijst van Infogrames het spel Dungeons&Dragons Heroes staan. Heb er nog nooit wat van gehoord, weet alleen dat het geen port wordt van Baldur's Gate Dark Alliance. Iemand die al iets weet van deze titel?

2. lenntheman

lenntheman a

Leuk Bevonden:
    0
  3. Flood

Flood Guest

dungeons en dragons is een rpg dus dat zal het wel zijn...

4. landwijn

landwijn grrr in swinger

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat vermoeden had ik ook al. Hoop niet dat het zo een spel wordt a la 'Gauntlet Legends', maar wel een met een wat dieper verhaal. Ook wat dieper dan 'BG Dark Alliance', want hoewel dat leuk was om te spelen was het zeker geen RPG.

5. landwijn

landwijn grrr in swinger

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die ook erg benieuwd naar deze titel zijn........infogrames(de ontwikkelaar) heeft aangekondigd dat dit spel voor het 4e kwartaal gepland staat. Meer hebben ze nog niet vrijgegeven...wordt dus echt wachten tot de E3 begint.

6. SjorsBoomschors

SjorsBoomschors Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dungeons&Dragons is tog ook een of tekenfilmpje op fox kids ofzo :confused: :confused:

zapte er langs vanmiddag geloof ik.

heb tog nix daar mee te maken hè?:confused:

7. landwijn

landwijn grrr in swinger

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, heeft het niks mee te maken. D&D is het grootste Amerikaanse tabletop role-playing game (simpel gezegd een spel wat je rond een tafel doet met een aantal mensen), waarvan al veel succesvolle (en nog meer minder succesvolle) spellen zijn uitgebracht op PC en PS2. De tekenfilm is slechts een heel klein beetje gebasseerd op het spel. Kijk eens op www.wizards.com/dnd als je meer over het spel wilt weten.

8. landwijn

landwijn grrr in swinger

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk nieuws over het spel!! :

gevonden op http://www.planetxbox.com/ :
    Dunegons & Dragons, the game widely considered as the first RPG, has found a new home on Xbox, PlayStation 2 and GameCube as Dungeons & Dragons Heroes. Set for release this fall, Infogrames’ Hunt Vally studio will be bringing back the four classic character classifications: Fighter, Wizard, Cleric and Rogue, each with over 40 moves, attributes, spells and abilities. Many of the games more highly anticipated features including monsters, environments, spells, weapons, some magical effects and the game’s character building system will derive from the third edition of Dungeons & Dragons Monster Manual.
    "Dungeons & Dragons Heroes will take gamers on an adventure of epic proportions," said Ann Marie Bland, director of brand marketing for Infogrames' Beverly studio. "The heart of Dungeons & Dragons has always been the social interaction and cooperation between players to successfully complete their quest, and it is no different with Dungeons & Dragons Heroes. We've carefully crafted that element, allowing four players at a time to experience the Dungeons & Dragons world."
    Dungeons & Dragons Heroes will be shown off at Infogrames booth during the E3 convention. To learn more about the game visit the official website.

http://www.dungeonsanddragonsheroes.com/

9. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Echt zeer goed nieuws! Ik hoop alleen dat het niet te 3rd edition achtig wordt, geef mij maar de oude Dungeons&Dragons regels. Ik speel al 7 jaar Dungeons&Dragons elke zondag dus ik kijk wel uit naar deze game!

10. landwijn

landwijn grrr in swinger

Leuk Bevonden:
    0
    Van mij mag het juist wel 3e editie zijn. Speel zelf al vanaf 1986 en ben toen begonnen met de eerste editie regels. Vind de 3e editie best lekker spelen. Ik heb alleen niet het idee dat dit spel een echte RPG wordt, maar meer een spel als Gauntlet Legends (maar dan hopelijk niet zo slecht)

11. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Ik vind gauntlet niet slecht, maar ik hoop wel dat er iets meer RPG elementen in deze game komen.

Bedoel je met eerste editie, 1ed AD&D of bedoel je basic Dungeons&Dragons?
    Ik speel en verzamel de laatste nog met veel plezier. Heb jij ook D&D modules te koop of kun je inscannen(basic D&D dus)?

12. landwijn

landwijn grrr in swinger

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben begonnen met Oog des Meesters, vandaar vrij snel gegaan naar Dungeons and Dragons en vrij snel stap gemaakt naar AD&D. Heb zelf wat eerste editie regels daarvan en modules, ben vanaf toen gaan verzamelen, vooral 2e editie. Ben ondertussen dus aan 3e editie begonnen. Heb erg veel modules, originele modules en gescande. Heb ergens een lijst met alles wat ik heb, maar die ligt thuis (ben nu op werk). Moet even kijken of ik hem op net heb staan en anders eens thuis opzoeken.

En hoop inderdaad op veel RPG invloeden in D&DHeroes.Alleen niet zoveel als bijvoorbeeld een Baldur's Gate. Meer zoiets als Icewind Dale; minder gesprekken en meer onderzoeken

Laatst bewerkt: 17 mei 2002
  13. landwijn

landwijn grrr in swinger

Leuk Bevonden:
    0
    De eerste screenshots en info over het spel : http://www.tothegame.com/game.asp?ID=1434
    releasedatum : 28 februari 2003.....
    *23 mei : Infogrames heeft de release gezet op najaar 2002..hopen dat dat waarheid gaat worden*

Laatst bewerkt: 23 mei 2002
  14. landwijn

landwijn grrr in swinger

Leuk Bevonden:
    0
    De site http://www.dungeonsanddragonsheroes.com is nu geheel online. Stond er voorheen nog 'coming soon' , sinds gister is de site geheel online gegaan. Op de E3 zullen nog meer details over het spel gegeven worden, heeft de uitgever toegezegd. Eerste screenshots deden me overigens denken aan BG : Dark Alliance. Hierdoor worden de vermoedens toch steeds meer dat het ook hier net om een RPG gaat.

15. landwijn

landwijn grrr in swinger

Leuk Bevonden:
    0
    Weer wat nieuws vandaag(donderdag) op de E3. Het schijnt dat het spel geheel in 3D gaat worden.
    Hier het bericht :
    Infogrames announced new details on Dungeons & Dragons Heroes today. The game, as said in previous reports, is based on the rules from the third D&D book from Hasbro. In the game, players use one of four hero classes (Fighter, Wizard, Cleric and Rogue) on their search for the Planar Gems, the only thing capable of averting a horrible force that threatens all life.
    Four-player co-operative multiplayer modes, authentic monsters and spells from the third edition of D&D also await players in the upcoming game. An advanced character and weapon building system that allows for total customization will also accompany the game’s stunning 3D worlds.

Dungeons & Dragons Heroes has a Q4 2002 release date on Xbox, PlayStation 2 and GameCube

16. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Staat er ook in welke wereld het spel speelt?

17. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Hé Landwijn je hebt een Edit knop hoor.. Als je elke keer een nieuwe post maakt is het niet meer overzichtelijk!!
    Ik dacht ik zeg het maar even!! :)

18. landwijn

landwijn grrr in swinger

Leuk Bevonden:
    0
    Sen : Nee, is nog niet bekend. Ik vraag me af of het in een van de werelden afspeelt (hoewel Forgotten Realms me het meest waarschijnlijke lijkt), of dat het werled-onafhankelijk wordt.

Cyberpunk : Je hebt gelijk, zal er proberen aan te denken ;)

Deel Deze Pagina