[XOne] Dus het werkt zo?

Discussie in 'Games' gestart door Nicotjeh., 1 jan 2003.

1. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Stel ik heb geen internet(heb ik wel)

Dan koop ik in maart die startpakkket krijg je dan een modempje die je naast je xbox moet zetten? en die gewoon aansluit op je xbox en klaar? dus dat is dan toch het eerste jaar gratis
    en daarna 10 euro permaand?
    dus moet ik gewoon mijn bank nr geven en als ze die 10 euro permaand er gewoon afhallen?

Werkt dit zo
    en over welke heb ik het nou Xbox live,xboxconnect ????/

Greetzz Nico

2. Frank

Frank Gelegenheidsposter

Leuk Bevonden:
    0
    WHAHA! Je kan er niet meer naast zitten ]:-
    Beetje zoeken kan geen kwaad.... klik hier of hier.
    suc6!
    edit: en hier

Laatst bewerkt: 1 jan 2003
  3. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Dit krijg je dus bij het startpakket?
    het modem voor je xbox en een kabeltje die je aansluit op dat modempje en die dan onder stroom zet via een kopstontakt ofziets?

heb ik het nu goed?

4. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
  5. Frank

Frank Gelegenheidsposter

Leuk Bevonden:
    0
    Nee! Ik heb je toch niet voor nix die links gegeven :confused: Klik er eens op ]:-

6. Philles

Philles ex X*W.nl Crew™

Leuk Bevonden:
    0
    Het enige wat je bij dat startpakket krijgt is een Xbox Live CD, een headset en communicator en 2 spellen.

Je kan je Xbox meteen aan het internet hangen door hem aan de kabel te koppelen die je huis van internet voorziet, maar je kan hem ook in een HUB proppen, die deelt dan het internet tussen je PC en Xbox.
    Het is hetzelfde als dat je 2 PC's met elkaar verbind en internet shared, alleen dan tussen een PC en Xbox, of zoals ik al zei direct

7. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Aha dus ik kan gewoon de internet kabel die in mijn pc zit voor te internetten zo ook in mij xbox doen
    en die cd installer die je bij het starpakket krijg
    en dan online gamen?

8. Philles

Philles ex X*W.nl Crew™

Leuk Bevonden:
    0
    idd zo werkt het :D

maar je kan dus ook een Switch/Hub kopen voor om en nabij de 50 a 100 Euro dan klik je daar je internet kabel in en dan nog 1 die naar je PC loopt om je PC van internet te voorzien en dan heb je nog 7 ingangen over waar je een kabel in kan doen naar je Xbox toe, dan hoef je niet steeds te wisselen van PC naar Xbox

9. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

O oke eindelijk weet ik het thx to you
    ik doe gewoon mijn internet kabel die in mijn com zit in mijn xbox en dan kan ik lekker online gamen
    ik kom dan toch het laatste jaar niet meer op internet}:]
    maar pas de kabel gewoon in mijn xbox?

nog een vraagje
    als je die startpakket ga koopen
    gaan ze dan vragen wat voor nickname je wil
    ehh en je visa card nummer ofzo?
    kut dat het niet gewoon via een bank nr ga

10. Philles

Philles ex X*W.nl Crew™

Leuk Bevonden:
    0
    ja die kabel past gewoon in je Xbox, als je dat pakketje hebt gekocht dan vragen ze er niet om maar als je thuiskomt en die starter CD in je Xbox doet dan moet je je Gamertag invullen en je Credit Card nummer, dus je kan lekker op je gemak alles thuis doen

11. steveshit

steveshit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde dat je wel speciaal een ethernet modem nodig hebt, als dat zo zou zijn is t knap klote.

En wat is t verschil tussen een router en een hub???????

alvast bedankt

12. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Hmmm....
    ik heb geen Credit Cart waar kannen
    mijn ouders die halen? :cool:

Laatst bewerkt door een moderator: 1 jan 2003
  13. stefander

stefander Gamesjournalist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook niet, maar dit is een beetje off-topic, of niet soms? :D Microsoft verzint er vast wel wat op.

14. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

O echt :confused:
    wat had jij zoal in gedachten
    dat het ook via de bank nr kan ofzo
    sorry voor offtopic bericht

Laatst bewerkt door een moderator: 1 jan 2003
  15. Philles

Philles ex X*W.nl Crew™

Leuk Bevonden:
    0
    Je ouders kunnen er gewoon 1 bij je lokale bank halen voor een paar Euro per maand

16. the stealthgod

the stealthgod The time has come

Leuk Bevonden:
    0

Moet je dan die kabel die je gebruikt voor je pc in de xbox duwen of kun je ook gewoon een tweede netwerkkabel kopen??

17. Markos

Markos XBW member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt een router nodig. het mac adres van je ethernet kaart in je computer staat geregistreerd bij je provider. je kunt alleen met deze ethernet kaart gebruik maken van het internet. Je xbox heeft een ander mac adres en kan dus geen verbinding maken, net zoals een andere pc geen verbinding kan maken. Een router kopieert het macadres van je pc naar de router. De router kan wel verbinding maken omdat hij hetzelfde mac adres heeft als je pc. Hij verdeeld de internet connectie met de pc en de xbox. Deze krijgen dan een ip adres toegewezen. Zo kun je wel met je xbox of andere pc's het internet op. Je kan dan ook altijd tegelijk internetten en de pc hoeft nooit aan te staan wil je met je xbox online. Ik zou gewoon een router kopen, het is het geld zeker waard. Er zijn andere manieren maar dit is de beste.

18. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    JE HEBT WEL KABEL NODIG HÉ
    volgens mijheb jij via telefoon??
    maar ik kan er ok naast zitten 8)

19. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Whahaha ROFL dit is zonder twijfel de meest komische post die ik dit jaar gelezen heb :D Een beetje laat misschien, maar ik had hem nog niet eerder gezien. Hahaha dit meen je toch niet serieus????

* Valt van stoel :D

20. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het mac adres staat nooit geregistreerd bij je provider.
    dat zou niet best zijn, als je nic stuk gaat kun je geen andere nic plaatsen?
    2 dezelfde mac adressen in 1 netwerk, dat is vragen om problemen. de router krijgt gewoon het ip adres die voor je pc bedoeld is. de router geeft je pc een ander ip adres en iedere keer veranderd hij het local ip in het internet ip (nat)

Deel Deze Pagina