1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dutch Death Bringers

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door DDB DeadZon3 NL, 13 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [​IMG]

    Clannaam:
    Dutch Death Bringers

    Clantag:
    DDB

    Motto:
    We`re Your Death Deliverer!!!

    Clan Games:

    -Call of Duty 2 (HeadQuaters / Capture The Flag).
    -Gears of War (Warzone).

    Toekomstige Clangames:

    Rainbow Six : Vegas
    GRAW 2
    Halo 3
    C&C Tiberium Wars



    Actief op:

    -Xtoernooien.nl
    -Gamebattles.com
    -Paniczoom.eu ?????

    Leden:

    Leaders:
    DDB PuNisHeR NL
    DDB Sp4c3r NL
    DDB DeadZon3 NL

    CO - Leader:
    DDB Redbull NL
    DDB Magnum NL

    Members:

    DDB Pow3r NL
    DDB ExeCuToR NL
    The Bom
    TRIGGERHAPPY NL

    Doel:

    Resultaat en FUN, wat er ook gebeurt, we blijven gewoon altijd lachen :p We hebben ons net opnieuw ingeschreven op gamebattles voor Gow: http://gearsofwar.eu.xbox360.gamebattles.com/stats/2568
    En proberen hier natuurlijk zoveel mogelijk wins te maken, dus wil je een keer tegen ons spelen? Daag ons uit !!! Ook gaan we op cod2 ook gewoon nog door, omdat dit gewoon een goed spel blijft, alleen hebben we daar nog meer leden voor nodig omdat we er nu maar 3 hebben. http://cod2.xbox360.gamebattles.com/stats/13843 Dus voor Call of duty 2 kan je altijd nog een try out doen ;)

    Geschiedenis

    Heel lang verhaal, maar de clan bestaat wel al sinds de cod2 periode dus ongeveer 8 maanden zekers!!! Iedereen die cod2 heeft gespeeld kent ons dus wel, voor Gow worden we ook steeds bekender, aangezien het steeds beter gaat en al redelijk veel partijen hebben gewonnen. En ja ook van de winnaar van het Gow 2.0 tournooi ,Ic3, in de poule rondes :p Op onze host en OOK op hun dubbel host dus ja ,\o/ lol.

    Denk dat ik hierbij wel de belangrijkste informatie heb verteld... Commentaar ?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 mrt 2007
  2. Zou wel leuk zijn als we voor Gamebattles een keer een match konden goen ;) Voor de rest: GOTHIC
     
  3. Haha, 2 min nadat ik het heb gepost, post mijn grote vriend alweer een comment hoor, kontebokker :p
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 mrt 2007
  4. PuNisHeR NL

    PuNisHeR NL Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Netjes!

    Eey Jan,

    Netjes gedaan man, heel proffesioneel!
    Maar ff over het bericht, zoals DeadZon3 als zei : we zoeken nog zeker 2 members voor Call of Duty 2 dus als je denkt dat je hoed genoeg bent...Neem ff contact op\o/

    Okeee MZZLLL!!!:thumbs:
     
  5. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Altijd weer fijn dat mensen stukjes over Ic3 gaan schrijven alhoewel het steeds positiever wordt maar goed Ic3 wilt een Re-Match....
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2007
  6. fenomen4l

    fenomen4l Need a Target, Fast!

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    Cool, GRAW2, als ik mn team klaar heb een keer warren?
     
  7. @ Nano Ic3, voel je niet meteen aangevallen man, k maak maar een grapje hierzo, omdat iedereen zat te zeiken, dat jullie zo`n goede dubbel host hadden, en wij nakken jullie gewoon op je host.... En die rematch komt zeker wel.

    @fenomen4l, is goed, ik speel het spel zelf niet, en weet ook niet hoeveel mensen je minimaal nodig hebt..? Maar ik weet wel dat 5 mensen van me clan het nu continu aan het spelen zijn, dus over een weekje ofsoo kunnen we wel eens kijken he.
     
  8. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Wat hebben jullie gemaakt in 2e ronde van het DKS toernooi?
     
  9. Team 1 Heeft nog niet gespeeld. (Triggerhappy, Magnum, IK)
    Team 2 Heeft net verloren, ik weet eigenlijk niet van wij. (komt ook mede doordat dit team helemaal door elkaar is gegaan door onder andere van het vertrek van SerreZ en Escamp.

    De organisatie van dit toernooi is zowiezo heel slecht geregeld naar mijn mening, en er word aan veel regels niet gehouden, en heb al 4 keer gehad dat mijn tegenstander niet kwam opdagen, en nog steeds moeten we die partij spelen. En heb er eigenlijk niet zo`n zin meer in.
     
  10. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ja dat organisatie niet top is heb ik gehoord, kan er zelf niet over oordelen want speel niet mee. Wel raar dat je wedstrijd opnieuw moet spelen als tegenstander niet komt, beste zou gewoon zijn dat je dan automatisch doorbent.
    Is idd wel lastig dat 2 van de 3 weg zijn ja. Bij ons 2e team vielen op laatste moment ook 2 spelers weg ( konden niet ) en moesten 2 mensen van het Rainbow team meespelen.
    Team 1 van DtS heeft vandaag wel gewonnen met 2-0 maaja mag ook wel.
    Zou wel leuk zijn als DtS-DDB finale zou zijn, zou wel 20e keer zijn dat we tegen over elkaar staan maaja deze keer staat er dan wat meer op het spel:D
     
  11. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    wij mochten niet meedoen, en waar is SerreZ heen?

    weet iemand ook wat eC betekend?
     
  12. SerreZ aka Zyx13 is naar Kill Snitchers gegaan
     
  13. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    easy company --> binnekort komt er topic van.

    @DDB: magnum is weer terug Das wel geinig :)
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2007
  14. Haha wat is daar nu weer zo geinig aan ?? :p
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 mrt 2007
  15. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Van aVip naar DDB van DDB naar ak47 van ak naar QFP van QFP naar DDB :p is best grappig. Maar ik mis er volgens mij nog een paar er tussenin :D
     
  16. Nee is fout :p OORSPRONKELIJK, Hebben Redbull, Magnum,en Punisher de clan opgericht, dus je moet bij DDB beginnen :p en daarna nog paar clans ja, maar ach, hij is weer terug op z`n nest he.
     
  17. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee man ik vind het ook Lollig tenminste beetje publiciteit op jullie forum :p thnx dus:b:
     
  18. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Van DDB naar DtS naar QFP naar DDB is ongeveer 1 maand tijd|:-

    @SmartieZ: Waarom mochten jullie niet meedoen?
     
  19. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Je vergeet ak47 8)
     
  20. tjeerd4789

    tjeerd4789 Active Member

    Berichten:
    689
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal niet, magnum heeft niet in ak gezeten dat was escamp:) Maar bestaat dos eigenlijk nog??
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina