Weet iemand of er ook een nederland van die Halo toernooien komen net als in Amerika. Want dat lijkt me echt zwaar gaaf. En dan niet 18 jaar of ouder!
Op de Halo-verpakking (zo noem ik het maar) staat toch 15+, (...moment ik check ff!.....).....euh ja! Kan me broertje nie meedoen.. :{ ]:-
ik ben geen 18. In Amerika moest je 18 zijn om met de nationals mee te doen. Kobold your would be dead before you even sam me! Just kidding.
Heb Halo al lang op legendary uitgespeeld en dat was kein probleme.(Excuse my French) En ken trouwens iemand die pas 7 is ofzo en het al speelt.
Nee hoor Flood! Zoals je naam al zegt ben jij de Flood. En al de Flood die ik ooit heb gezien heb ik doorzeefd met mijn shotgun trouwens Xbox gamer weet ook heel goed hoe het voelt om doorzeefd te worden door een shotgun die in de handen van de Fragmen ligt!
Ik ben veertien en ik doe niet lame ofzoiets als je mij tegenkomt hoop ik dat je goed tegen je verlies kunt.
WAHAAAAHAAAAAHAAAAAAHAAAAAHAAAAAAHAAAAAAAHAAAAAHAAAAAAAAHAAAAAAHAAAAAAHAAAAAHAAAAAAHAAAAAAAHAAAAAHAAA okee maar ikw in van je met een potje PGR, of ISS2 of doa3 of fuzion frenzy en ik denk dat ik je nog nak in halo
jullie zitten nu wel stoer te doen maar dalijk niet gaan huilen als ik met de hoofdprijs aan de haal ga