Dvd afspeelproblemen (voornamelijk bij laaste dvd/aflevering (van serie))

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Tco, 20 mei 2007.

1. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Fijn, even de laatste aflevering van Season 3 Alias kijken en daarna de 1e van Season 4.:)

Nee hoor. 8)
    Zoals eerder bij een Season van Alias en enkele van Married with Children heb ik wel eens problemen bij het afspelen van sommige dvd's, meestal bij de laatste aflevering/dvd.

Het probleem wat ik dit keer heb ik dat bij een bepaald gedeelte het programma/dvd speler vastloopt.
    Bij mijn andere speler loopt die vast en skipped die zo'n 5/10 minuten.

Ik kijk 90% van mijn dvd's met (sony) cineplayer, dat werkt prima en degene die daar niet mee werken kijk ik met VLC player.
    Zeer goede player die bijna altijd wel wat afspeelt wat andere niet kunnen afspelen maar nu in dit geval lukt het ook niet.

Realplayer (programma) en mijn regiovrije (aparte speler) dvd speler lukt het ook niet. =(

Ik probeer nu maar ff de laatste aflevering te downloaden als laatste redmiddel in de tussentijd maar heeft iemand nog ideeën of bepaalde programma's waar ik het wel mee af zou kunnen spelen?

En ja me dvd's zijn legaal :thumbs: ;

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Hmm, niet alle series die jij hebt zijn compleet van het gene dat al te koop is (zoals Charmed en de 2 Stargate's) :+.

Probeer het anders een gewoon met Windows Media Player zelf? Media Player Classis is anders ook zeer goed (alleen hier mee geen ervaring mee met dvd's).

3. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Is al paar maanden oud, was ff als voorbeeld om de mensen te stoppen die direct gaan moet je maar legaal kopen :).
    Charmed nu compleet, Stargate 9 en Stargate Atlantis season 2 nu bij de verzameling.
    Check me signaturelink maar.
    Alleen Hercules, Xena en Highlander moek nog steeds toegevoegen. (zoveel dozen -.-')

Kga ff WMP proberen dan maar :p, nooit aan gedacht, kweenie of ut gaat lukken maar eens kijken dan.

VET, kwam 3 seconden verder voor die vastliep 8). Iemand anders nog? :)

Laatst bewerkt: 20 mei 2007
  4. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Media Player Classis
    BS Player
    ...

Ik denk dat het eerder aan de dvd-lezer of de dvd's zelf ligt... . Heb je niets anders in huis dat dvd's kan afspelen?

5. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Nog een dvd speler die me ouders gewonnen hebben met iets maar is wel zelfde merk als boven maar die probeer ik morgenvroeg wel ffkes.

Nou eerst maar ff tukkie doen. Maf ze <3.

6. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    nvm deze

Laatst bewerkt: 20 jun 2007
  7. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Kga em toch ff bumpen.

Heb de serie nu gezien en ben bezig met de extra's aan ut bekijken.

Gedeelte van Season 3 disc 6 gezien nu maar bij meerdere blijft ie hangen tijdens of aan het begin van de scene/featurette.
    Als ik een andere speler of dergelijke gebruik wilt ie i.p.v vastlopen nog wel eens rare beelden laten zien en zodra er een scene begint die het wel doet laat die die zien (maar wel eerst 30 sec-2 min vastgelopen beeld afspelen).

Deel Deze Pagina