DVD afspelen van HD

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ajaxamsterdam, 28 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ajaxamsterdam

ajaxamsterdam Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een dvd gekopieerd naar mijn harde schijf in mijn Xbox hoe kan ik ooit de dvd normaal afspelen. Ik hoop dat iemand mij kan helpen i.p.v. dat ik de *.vob files een voor een moet afspelen in media center.

Help wie kan mij helpen???

Groeten

2. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Modchips / Illegale praktijken
    Ongeacht de discussie of het hebben van een modchip nu wel of niet legaal is, is het beleid van xboxworld hier heel duidelijk in: alle discussie over modchips, warez en illegale praktijken zijn absoluut NIET toegestaan. Topics over het ombouwen van je xbox, downloaden en branden van games (warez) en alles wat anderszins tegen de wet is zijn uit den boze en zullen per direct worden gesloten of verwijderd.

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Dit gaat niet op legale wijze en staan we dan ook niet op xbw, zie [faq]faq[/faq].
    Deze thread gaat op slot.

4. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Dit kan niet op een legale manier; Rechtstreeks uit de [faq]FAQ[/faq]:

Modchips - Illegale praktijken.

Praten over modchips of het kraken van de Xbox is niet toegestaan. We willen het gebruik van modchips namelijk niet in de hand werken. Daarmee benadeel je uiteraard de mensen die een modchip gebruiken voor het spelen van originele import-games, het is helaas niet anders. Over deze beslissing is geen discussie mogelijk en topics waarin deze praktijken worden besproken worden onherroepelijk gesloten en/of verwijderd.

Lijkt me duidelijk dus...

Dicht

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina