Ik zelf wis 't nog niet, en misschien andere ook nog niet, of wel... Maar ik wou het toch even melden want ik vind het weer een + punt voor de Doos... Een vriendin van me heeft laatst een Xbox gekocht, en 1 van de 1e dingen die d'r opviel was dat de groene knopjes van de DVD Remote Glow in the Dark zijn, dus als je ff je Remote onder een lamp houd, en je doet 't licht uit dan lichten de groene knopjes op je dvd op. Handig, want je kan zo in 't donker toch nog de knopjes zien.
Voordat er agressieve reactie's komen: Dit is idd niet heel erg onbekend, uiteraard wel een coole feature
Ik lees dit voor het eerst... Maar dat glow in de dark effect duurt vast erg kort, anders was het me wel eerder opgevallen denk ik zo....
Je moet 'm wel dicht tegen een lamp aanhouden, als je 'm 5 seconden er tegen aanhoudt duurt 't zeker een minuut voordat ie uitgaat..
WAT NOU AGRESSIEF GODDOMME!! anyway dat van die zapper viel mij ook al vrij snel op, toen ik in bed lag zag ik ineens iets gloeien, eerst vreesde ik voor aliens, maar als snel bleek het een zapper
ik wist 't wel.... Maar heb nog niet zo'n ding.... w8 nog steeds op een leuke actie ( Remote+ iets leuks)
Als je de remote heel eventjes bij een black light in de buurt houd geeft hij best wel lang, en best wel veel licht.
Hij licht toch ook extra op als je hem in blacklight houdt? En en en blacklight kan je dan toch gewoon aanlaten? Zie je toch niet zo goed?