Ik heb een vraagje over het branden van dvd`s. Al ik een orginele dvd heb gecopieerd naar een lege dvd kan ik daarna die gecopieerde dvd niet nog een keer copyieeren omdat nero dan zegt dat het medium niet genoeg ruimte heeft terwijl de dvd toch echt maar 4,36 gb is. Wie heeft hier wel eens last van gehad en welk programma gebruiken jullie om dvd`s te copieeren?
volgens mij heb je een DVD-R en niet een DVD-RW, wamt dan haal je die er eerst af en dan kan er een nieuwe op
als je een dvd r hebt dan moet je geen eind aan de dvd branden want dan kan je er niks meer op zetten werkt pcies het zelfde als cd branden!
nee ik bedoel als ik een dvd gekopieerd heb (een orginele) naar een dvd+. En ik wil die nieuwe (de gekopieerde) nog een keer kopieeren met nero express. Dan zegt ie dat het medium waar ik hem naartoe wil kopieeren niet genoeg ruimte heeft terwijl de dvd maar 4,36 gb is, en de lege 4,7. Dus is snap het nie...
Het is zeker niet toevallig zo dat de ene + en de ander - is. (dat je brander het niet eens ondersteund.)
jah ik heb de orginele ook maar ik moet ze toch kunnen kopieeren?? En het is allebei + (ik had hem al een keer gekopieerd remember)
IK wil mijn opgenomen bestanden op mn pc zettten en dan op dvd branden. (opgenomen via camera). Maar dat kan dus?
Dit komt omdat de data gecomprimeerd wordt. Je zal altijd een DVD moeten ''Rippen'', en vervolgens weer gereed moeten maken voor het branden (Authoring). Op deze site kan je veel info vinden: http://www.dvdrhelp.com