Hallo, Ik ben mijn kast aan het opruimen en heb enkele dvd's gevonden die ik graag wil verkopen of ruilen. Het gaat om complete series (boxsets) en om lossen dvd's. Ook zijn er enkele ex-rentals bij (van de videotheek). Deze staan apart vermeld. Series: Family guy season 1 - import Family guy season 2 - import Family guy season 3 - import OZ - seizoen 1 'T schaep met de vijf poten (de nieuwe versie) Las Vegas - complete Serie (nieuwprijs 75€) Ex rental: blindness linewatch lakeview terrace slumdog millionare awake Dvd's: Once in a lifetime Intimate enemies Underworld Beverly hills cop Beverly hills cop 3 Brothers An inconvenient truth (in seal) Centurion Curious monkey Asterix en de vikingen The vampire's assistant The blue lagoon Wanted (tin can) Dance of the dead Edge of darkness The bank job Fire and ice Minority report Tron legacy I love you Phillip Morris The imaginarium of Docter Parnassus Blade runner Dying breed Dit zijn ze. Doe een leuk voorstel en wie weet komen we eruit. Als je wilt ruilen kun je dvd's aanbieden (heb er al wel een hele boel) en ps3 spellen (eventueel betaal ik dan bij) Met vriendelijke groet, Wouter