Hoi, Ik heb ondanks Windows XP opnieuw geinstalleerd, omdat me PC erg vol stond en ik geen zin had om alles te verwijderen. Dus dacht begin ik ff opnieuw Maar nadit gedaan te hebben, kreeg ik na een paar dagen het vage probleem dat hij mijn CD-rom drive en mijn DVD-drive niet meer kan vinden Ik had daarvoor, toen hij ze nog wel had en ik gewoon DVD's kon kijken en spellen kon spelen, wel weer updates gekregen via Windows Update. En nu kan hij ze niet meer zien. Dus als ik er een cd/ dvd in doe gebeurt er niks en bij Deze Computer staan mijn drives ook niet. Weet iemand hoe dit kan? Alvast bedankt, Xatos [plaatje]http://website.pcextreme.nl/imageuploader/uploads/computer_copy2.jpg[/plaatje][plaatje]http://website.pcextreme.nl/imageuploader/uploads/damn_wtf.jpg[/plaatje]
chipset drivers geinstalleerd? wat geeftie aan bij apparaatbeheer als je rechtsklikt en egenschappen kiest?
Windows kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden. Mogelijk is het stuurprogramma beschadigd of het ontbreekt. (Code 39)
Ik heb het programma gedownload. En ik heb een Intel D845EPT2 moederbord. Maar welke drivers moet ik nou hebben voor dat moederbord? Ik heb al zelf op de Intel site gekeken, maar weet niet welke ik moet hebben.
Ik heb hetzelfde probleem. Ook een intel (pentium III) pc. Kga even kijken of het is opgelost met dat progje en drivers moederbord.
Nog niet, khad toenstraks niet genoeg tijd. Morgenavond (zaterdag) ga ik het even helemaal oplossen. ( iig proberen )
Ik had dit eerst ook. Het is iets in de register maar ik weet niet meer precies wat ik heb gedaan. Ik had toen gezocht op GoT en daar heb ik de oplossing vandaan. Misschien moet je het eens daar proberen.
Ik heb ook een probleem met mijn DVD speler. Hij deed het eerst perfect maar ik heb waarnschijnlijk iets fouts gedaan. Het probleem is niet dat hij de Dvd speler niet ziet maar hij geeft dit aan ''Dit apparaat start niet. (Code 10)'' Hij gaat wel gewoon open enzo. Iemand die er iets van af weet?