DVD drive lawaai

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door PhoeniXiaN, 28 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PhoeniXiaN

    PhoeniXiaN Hoi

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi.

    Zodra ik mijn xbox aanzet met cdtje erin begint ie te brommen als een gek, maar zonder cdtje niet, zo ben ik erachter gekomen dat het aan de dvddrive ligt. ik heb mijn xbox opengemaakt, schoongemaakt, dichtgemaakt, getest, maar het blijft nog steeds... :'-( ook komen er kleine lange krasjes op de cdjes die eruit komen :mad: , om te kijken waar het aan lag heb ik m open gemaakt, dvddrive uitgekleed, en cdtje erin gedaan, eerst me klauw nog bezeerd tusse het tandwieltje |:- cd erin gelegd, close, en mijn hand op het cdje om het wegvliegen te voorkomen... :D jammer genoeg gebeurde er toen niks wat het gebrom kan veroorzaken... ik heb geen idee meer wat het kan zijn... iemand een idee? moet ik misschien iets vervangen? :confused:
     
  2. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ok, leg uit. Ik wist niet dat er officiele schoonmaaksets bestonden?
     
  4. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij zegt dat hij het al heeft schoon gemaakt met een lenzendoekje of iets dergelijks. Ik raad hem aan in de winkel een schoonmaakset te kopen dat ook daadwerkelijk goed werkt en goed getest is.

    Maar, je hebt gelijk, officiele klinkt wat krom... :)
     
  5. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina