Ik heb een Compaq Presario 5831 AMD 500. en als ik dan Easy CD Creator 4 installeer dan geeft hij een foutmelding als ik een cd in de DVD Drive doe..dan slaat ie naar een blauw foutmelding beeld..en zegt ie 1 of andere tekst en als ik dan in de Windows map de naam van een bestandje veranderde was dat probleem weg...alleen nu weet ik niet meer welk bestandje dat is...heeft hier iemand ook ervaringen mee gehad en kan die mij uit de brand helpen? want ik kan alleen m'n cd's lezen met m'n brander..mar op die manier kan ik niet kopieren... can anyone help me?
Ik heb ook een Compaq Presario + Easy CD Creator en dat programma wil wel eens vastlopen en is altijd traag.
ja maar ik kan 'm gewoon installeren. en dan doe ik daarna een andere cd in m'n cd-rom en dan geeft ie een foutmelding..ik moest toen een bestandsnaam veranderen en toen deed ie het weer..maar toen had ik m'n PC geformateerd en vergeten hoe dat bestandje heette..dus nou zou ik graag willen weten of iemand hier op het forum antwoord op m'n vraag kan geven
heb je easy cd creator al geupdated..? anders check hun site.. BTW easy cd creator is niet het fijnste programma wat er is..
heb het al gevonden! het was de file scsihlp.vxd die ik moest renamen naar scsihlp.old nou doet ie het weer