[DVD] Halo Legends (2 disc special edition) GESEALD

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door Nodar, 28 sep 2010.

1. Nodar

Nodar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Halo Legends DVD (2 disc special edition). De DVD is nog geseald..

Bied maar iets (inclusief verzendkosten)

Laatst bewerkt: 28 sep 2010
  2. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor, dit is echt afzetterij, €5 bij de MM, en dit moet ik melden want ik zag dit gewoon 2 weken terug.

3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    ^^ klopt. iemand verkocht hem ook al voor 15euro. die halo legends kreeg je vorige week bij halo kado

4. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Als een mod mijn reacties verwijderd snap ik dat, het is offtopic, maar dit is gewoon naaierij. Je moet je mede forumleden gewoon kunnen vertrouwen. In mijn topic( S ) zul je dus ook geen belachelijke prijzen zien.

Ik vind het lullig voor degene die ter goeder trouw aanneemt dat 't wel klopt:x

5. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Dat is misschien ook wel zo, en ik vind het ook altijd een beetje dubbel. Aan de andere kant, mag je van een koper ook niet een beetje verwachten dat hij zelf onderzoek doet naar de prijzen van iets? Er zijn ook mensen (zoals ik) die niet direct bij een Mediamarkt in de buurt wonen (half uur rijden) voor die groep is deze oplossing altijd nog goedkoper dan er zelf heen te rijden.

6. soulfly18

soulfly18 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even een offtopic reactie, dit was in mijn thread.
    Als je is nakijkt watiemand er op te melden heeft, had je kunnen lezen dat ik niet wist dat hij bij de MM er gratis bij was.

Ipv alleen maar een grote mond te hebben, kun je ook de reacties eens lezen.

7. Nodar

Nodar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou sorry hoor. Ik heb hem hier in seal en daar staat gewoon een prijskaartje van 17 euro op. En dat ik dan meteen als onbetrouwbaar wordt bestempeld.. Beetje belachelijk.. Sorry jongens dat ik niet dagelijks in de media markt kom..

Als er mensen zijn die gewoon wat willen bieden en geen commentaar willen leveren dan hoor ik het graag :)

Laatst bewerkt: 28 sep 2010

Deel Deze Pagina