Dvd Hapert

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Idol, 19 mei 2006.

  1. Idol

    Idol Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een xbox360 core system en als ik dvdtjes afspeelt dan hapert de xbox360 af en toen.
    en ik heb al veel verschillende dvds geprobeerd ook dvdtjes zonder krassen.
    zijn er meer mensen die hier last van hebben?
    en wat kan ik hieraan doen?

    alvast bedankt!
     
  2. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    dat hebben toch alle Xbox 360´s? Punt is dat het volgens mij normaal is
     

  3. Vaak helpt het als je even wisselt tussen pal 50 en pal 60.
     
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou nee sorry, dat helpt geen kont. Het is misschien pijnlijk om het toe te moeten geven, maar dit is gewoon in mijn ogen een van de gebreken van dit high-tech apparaat. M'n PS2 speelt nog beter DVD's af dan de X360, en dan praten we over een console uit 2001 :)
     
  5. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Sja, het beeld is wel mooier wat betreft kleuren ervaar ik maar hij hapert af en toe wel bij sommige (lees, meeste) dvd's.....:{

    Het valt gelukkig niet altijd op want ik blijf films toch liever met mn 360 afspelen dan met mn stand alone dvd speler.... (mooiere kleuren dus.....)
     
  6. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is idd het bekende kwaaltje van de DVDdrive van de 360.. Helaas.. Toch maar goeie standalone kopen... Of het door de vingers zien
     
  7. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh het beeld is idd prachtig, daar mag ik niks over zeggen. Maar toch vind ik het een vreemde zaak dat hij problemen heeft met de meeste DVD's. Niet dat ik geen alternatief heb om DVD's af te spelen hoor (wel dus, m'n PS2), maar voor mensen die dat niet hebben (zullen er niet veel zijn maar toch) vind ik het eigenlijk niet kunnen voor een next-gen console....
     
  8. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Yep..... (en ik baal van die "Yep"......)

    Helemaal mee eens.... Ik lees veel negatieve dingen over de 360 op verschillende fora maar ik kan eigenlijk maar één ding opnoemen waar ik van baal en dat is de rede dat deze thread bestaat :emo:

    Net een half uurtje geleden "Flightplan" gekeken zonder noemenswaardige problemen.... 80% van de andere films haperen wel (eens) maar over het algemeen laat ik het voor wat het is..... (mn stand alone kan het dus beter maar daar vind ik het beeld weer niet mooi mee.... |:- ) Wat een luxe problemen toch eigenlijk \o/
     
  9. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ach, kleinigheidjes blijf je houden he :+
    Tis natuurlijk geen wereldramp, ik neem aan dat niemand een X360 heeft gekocht met als hoofdrede om er eens lekker DVD's op te gaan kijken. Bij een spelcomputer draait het uiteindelijk maar om een ding, en dat zijn natuurlijk de games. En op dat gebied heb ik niks te klagen over het apparaat, het wordt zelfs alleen nog maar beter :cool:
     
  10. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    En daar sluit ik me helemaal bij aan. Gamen is de hoofdzaak van een console. De dvdfunctie is mooi meegenomen maar geen hoofdzaak, het is wel slordig dat op zo'n dure console er geen fatsoenlijk dvdspeler zit die met alle dvd's overweg kan maar goed.
     
  11. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Wederom een "Yep" (mee eens dus ;-) )

    Maar ik baalde wel toen ik erachter kwam dat mn Xbox 360 mooier beeld had dan mn (Sony) dvd speler.....
    De tweede film die ik keek haperde en ik dacht dat het aan de dvd lag.... (nu zijn we 6 maanden verder en het blijkt dus toch de 360 te zijn....) Sja, jammer maar helaas... Toch maar weer films downloaden en streaming kijken :+
     
  12. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Had het in t begin ook..

    Dacht dat me dvdtjes allemaal naar de klote waren.. Uiteindelijk heel veel testen en toch niet...

    Heb overigens nou een prima dvdspeler. Die de beelden nog mooier neerzet dan de 360.. Speel me filmpjes nu op 1080i af. dus ben tevreden.
     
  13. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Euuuuhhh, noem s ff wat spec's, merkjes, prijze, waar te halen enz etc. :thumbs:
     
  14. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk mijn sig even.. Zie je link naar mijn HT zie je de speler in beeld, en mijn bevindingen..
     
  15. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Okay dan Joost :thumbs: Je schrijft het echt super leuk en niet zo droog maar lekker enthousiast _O_

    Je hebt een leuke setup maar was het niet handiger om ipv die HD DVD recorder een Media Center PC aan je 360 te hangen?? (ik zit zelf namelijk te denken om in mijn Pentium 4 een tv kaart te hangen en Media Center erop te zetten....)

    (ik ben nu trouwens pitten maar zal morgen weer reageren!)


    Coole set-up en nogmaals, je brengt het goed!
     
  16. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha dankje:) :thumbs:

    Ben er ook heel enthousiast over..!!

    Heb op dit moment een "illigale" (weet dat het niet mag) versie van Media Center.. Dit is puur voor te proberen met de share functie van de 360.. Ben aan het kijken naar nieuwe pc met media center en tv kaart.. Wil er een soort van HTPC van gaan maken..

    Wilde zoiezo een speler die HDMI aangesloten kon worden en 720p beeld kon weer geven. De recorder functie vond ik er handig bij...;)

    EEn goedenachtrust
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik merk er anders niks van dat alle Xbox 360's DVD's happerend afspeelt! :{ Bij mij loopt het vloeiend, volgens mij is het meer een issue met het type TV, PAL60 en wellicht ook de verschillende drives. Ik heb een Samsung drive, maar echt totaal geen problemen! :thumbs:
     

  18. Dat is bullshit, op Pal 60 heb ik vaak problemen, als ik hem dan op pal-50 zet lopen ze perfect..
     
  19. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon schandalig dat dit apparaat slechter dvd's afspeelt dan de vorige xbox, gewoon een stap terug op dat vlak. Nou lig ik er niet zo wakker van omdat ik de 360 daarvoor niet gebruik, maar een vriend van me kocht de 360 als dvd speler en voor af en toe een spelletje en dan kom je van een koude kermis thuis.
     
  20. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0

    Dan snap ik niet waarom die een 360 kocht en geen dvdspeler.. Je koopt een console toch om mee te gamen. En niet voor de dvdfunctie.. Tis wel lullig, want het had wel in orde moeten zijn
     

Deel Deze Pagina