Dvd iso streamen op Xbox360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door silvi0, 5 jan 2010.

1. silvi0

silvi0 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

Ik heb een vraag over het streamen van films naar de xbox360, ik ben al een aantal dagen op zoek naar een simpele oplossing om dvd iso's of video_ts folder te kunnen bekijken op de xbox met ondertiteling.

Ik heb ook al wat gezocht op dit forum maar kon niets vinden wat antwoord gaf op deze vraag.

Mijn situatie:
    - Xbox360 Elite
    - Windows 7 PC

Foto's en muziek kan ik al afspelen vanaf mijn pc op de xbox.

Alvast bedankt...

2. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Gaat niet werken volgens mij. Je kan wmv, divx en mpeg afspelen maar geen iso's of video.ts.

3. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Kan volgens mij wel met TVersity of ps3mediaserver.

4. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Je xbox kan normaal gezien als media center extender dat niet afspelen inderdaad, maar als je ps3ms niet wil gebruiken blijkt er ook wel een workaround voor te zijn d.m.v. de MCE plugin MyMovies. Je moet gewoon je ISO files mounten m.b.v. Daemon Tools en kan ze normaal vervolgens op je xbox 360 afspelen.
    Er zijn op hun fora wel enkele mensen bij wie er probleempjes opduiken bij sommige ISOs, maar bij andere lijkt het gewoon te werken. Geen eigen ervaring want zelf heb ik het nog niet geprobeerd om ISOs af te spelen.

Laatst bewerkt: 6 jan 2010
  5. of de iso op dvd branden met winodws 7 gaat dat heel gemakkelijk ander ff googlen en een programmen die iso omzet naar ander formaat

Deel Deze Pagina