DVD kijken met X-box 360 via harddisk

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door erwinn, 4 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. erwinn

erwinn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

is het mogelijk dat ik mijn films op een harddisk zet, en dan die harddisk aansluit op de x-box 360 om op die manier mijn films te bekijken.

ik had al gezien dat de x-box 360 een read-only usb poort heeft, maar dat zou dus betekenen dat ik wel dvd's af kan spelen???

wie kan mij verder helpen??

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Een Xbox 360 kan alleen .WMV videos streamen van af een hard disk geen DVD's of DIVX, omdat ms de bron dan niet kan checken (je zou bijv een kopie van het inernet kunnen hebben gedownload ... ipv een thuis kopie). Je kan ze dan bijv. wel streamen als je een windows media center pc (met windows media center xp 2005) en dan gebruik maakt van transcode 360 welke de film codeerd naar wmv.

check voor meer info deze draad: Media Center Extender op Xbox 360 [Deel 2]

verder kan je ook divx streamen met behulp van TVserity (gratis app) zie dan deze thread: [Algemeen] Divx afspelen zonder MCE mbv TVersity

Korte vragen kan je hier stellen. Het is niet altijd ndoig om een nieuwe thread te openen vaak is een vraag al gesteld (gebruik dan de zoekfunktie): Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 3

DVD's kan je gewoon in de Xbox 360 afspelen ook thuis kopien

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina