Ik heb vandaag een DVD kit aangeschaft (ik heb een paar dvd films dus jah .. mijn xbox moet dat ook kunnen dusse effe voor 29.99 eentje aangeschaft) Maar als ik The Matrix erin stopt dan geef tie signaalstoring. 1 seconde goed beeld en geluid en daarna valt tie weg...steeds maar...je kan begrijpen dat dit wreed kut is. The Matrix is een DVD 2 en wordt dus ondersteund ( 2 en All ) maar hoe kan het nou signaalstoring geven?
Als ie blijft storen moet je hem ff op een andere box proberen. Misschien hebben alle boxen het wel. Trouwens, ik heb ook The Matrix, heb hem nog nooit op m'n Xbox gedraaid. Zal ff checken of ie het bij mij wel doet.
The Matrix werkt hier perfect en dts werd ook goed doorgegeven met gladiator dus hier loopt alles goed.
Er was toch een lijst me films die niet goed werkte op de xbox?? volgens mij stond the matrix er ook bij...:{
Ik weet zeker dat daar het probleem ligt Probeer je xbox maar ns rechtstreeks op je tv aan te sluiten
Ik heb ook dit probleem met Moulin Rouge, weet totaal niet hoe het komt, op mijn DVD speler beneden en in pc doet hij het perfect
Incompatibility probleem waarschijnlijk. Ik heb hier vier dvd-spelers en ik heb ook wel es dat soort dingetjes. Toch zou ik heb ff in een andere Xbox checken. Als ie het daarin wel perfekt doet is het misschien toch de moeite waard om hem te laten fiksen. Wie weet krijg je er later meer problemen mee......
Het komt helaas wel eens vaker voor dat er fouten op DVD's zitten en gewoon niet af te spelen zijn. Soms heb je ook verkeerde oplages in omloop die een vernaggeld menu hebben en dat soort ellende. Zou je denk ik ook eens aan Tipex moeten vragen, aangezien die nogal een collectie DVD'tjes heeft.
Lol, van mij wel Doorgelust via video, ik kan zelfs opnemen Begrijp er niets van. Het was misschien de dvd die die beveiliging niet had?