Ik overweeg om een dvd kit te kopen om dvds te kunnen kijken. Is dit die paar tientjes waard of beter van niet? De box maakt nogal veel herrie en misschien stoort dat als je een film kijkt? Weet iemand een goede prijsvergelijksite voor Xbox stuff? kieskeurig.nl is teveel dezelfde shops. Tx Acid _0/
Je zou eens hier kunnen kijken: http://www.nedgame.com/ Of hier bij www.gcshop.nl Of het herrie maakt bij films dat weet ik niet want zelf heb ik er geen.
Ik ben heel erg tevreden over de dvd-kit. Dat geluid wat de xbox maakt tijdens het kijken naar dvd's vind ik persoonlijk niet zo erg, ik kijk toch alleen maar actie-films. Het ligt het er maar net aan of je jezelf eraan gaat storen. Als je er op let wel, als je het vergeet niet. En de afstandsbediening van de xbox vind ik heel erg fijn. Als je kijkt hoe onoverzichtelijk sommige afstandbedieningen wel niet zijn... Deze is echt heel erg handig.
ik heb de dvd kit al sinds de launch van de xbox, en ik vind de ab zeer prettig werken, en t geluid van mijn xbox stoor ik me niet zo aan. Maar het geluid is wel zachter dan wanneer je een spel aan het spelen bent, meer vergelijkbaar met wanneer je een cd draait op je xbox, dus probeer dat maar dan kan je zelf kijken of je het geluid te hard vind
Ik stoor me helemaal niet aan het geluid en het valt volgens mij ook nog wel mee. Mja, ik hoor als ik aan het gamen ben me xbox ook niet. Nee, dat geluid valt erg mee vind ik. Er is trouwens ook een goedkopere variant op de markt. De naam weet ik niet meer precies maar hij is ooit in de XBM gereviewed. Die kost volgens mij 20,-.
hier kan je een 3rd party dvd kit kopen: http://www.eppo-ombouw.nl/catalog/p...id=64&osCsid=5962c86427f746ac5e97f8d658bf79a4 Ik heb de MS dvd kit en die bevalt me goed! de ontvangst van het infrarood zendertje is heel goed en de afstandsbediening is idd er overzichtelijk. en erg licht. wat mij betreft het kopen waard! en als je een surround setje aan je box hebt hangen heb je totaal geen last van het geluid, en het ligt er ook aan hoe ver je ervanaf zit.
Bij ombouwnederland.nl 17 euro alleen ik wacht tot de xbox 360 uit komt dan koop ik er pas een want dan kosten ze bijna niets meer
Anders gaan we even allemaal links naar ombouw-sites plaatsen wat in tegenstelling is met het [faq]anti-ombouw beleid[/faq] op xbw. Winkels waar ze dvd-kits verkopen kan iedereen wel vinden. Dit draadje wordt een beetje overbodig, waardoor ik hem sluit. Zijn immers genoeg dvd-kit draadjes te vinden, mochten er nog vragen over zijn.