DVD kit nodig?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Markos, 21 mrt 2002.

1. Markos

Markos XBW member

Leuk Bevonden:
    0
    toen ik om mijn xbox ging wilde ik ook zo'n dvd kit, maar mijn vader zei wacht daar maar even mee. Toen zei die man dat het afspelen met de gewone controler ook zou moeten kunnen,... ik heb het nog niet geprobeert maar is dit waar?

2. Lourens

Lourens aaaaaaaiiiiiiiiiiiii

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dit is niet mogelijk!

Het heeft onder andere te maken met licenties op de XBOX die Microsoft op deze manier ontloopt door je een aparte DVD-kit te laten kopen.

De PS2 kan wel met de controller dvd's bekijken, de XBOX heeft toch echt de DVD-kit nodig!

Niet wachten maar gewoon nu halen, pech voor je pa!!!

3. Mark

Mark aLive!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat is niet waar. Je pa vergist zich met de PS2, daar kan dat namelijk wel mee. De beeldkwaliteit van de Xbox DVD is in ieder geval wel een stuk beter dan die van de PS2 (http://www.powershrimp.be/xbox/reviews/dvd/index.html), maar zoals altijd is de kwaliteit van een stand-alone DVD speler nog altijd de beste.

4. Xdude

Xdude Live baby Live!

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas Markos,

je hebt zeker de dvd kit nodig om dvd's te kunnen spelen. De controller heeft er niets mee van doen. Dus gewoon kopen om lekker dvd's te kijken. Als je de Advanced Scart kabel gebruikt is de beeldkwaliteit zeer goed te noemen voor een game console. In ieder geval beter dan de PS2.

Xdude:)

5. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    Is er trouwens al iets bekend over 3 rd party dvd kits???

6. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Meteen kopen! Ik kocht hem er meteen maar bij, maar bij mij was het ding al bijna uitverkocht. Handig ding (lichtgevende knopjes zijn sweet!!!):D

7. spider

spider XGSX

Leuk Bevonden:
    0
    die zouden tog niet komen want M$ had daarvoor toch veel geld betaald voor de rechten??

8. xboxwillrule

xboxwillrule it's not easy being green

Leuk Bevonden:
    1
    Btw: ik was net in de mediamarkt in rotterdam, daar hadden ze nog een stuk of honderd liggen als het niet meer is.

9. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Over die lichtgevende knopjes gesproken... hoe moet ik me dit voorstellen? Bij mij geven ze volgens mij namelijk geen licht :confused:

of wordt er bedoeld dat ze fluorizerend zijn ofzo, net zoals je wel eens bij de wijzers van een horloge ziet

10. CyberMonkey

CyberMonkey Proud xbox-owner

Leuk Bevonden:
    0
    Denk eerder dat het zo is. toen ik er 1 vastpakte woog hij alleszins niet veel, dus veel batterijen en ledjes kunnen er niet inzitten. Denk dat dat zo'n fosforserende knopjes zijn die licht afstralen als je ze eens in een fel licht houdt.

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee dat kan echt niet.

12. xboxwillrule

xboxwillrule it's not easy being green

Leuk Bevonden:
    1
    De groene knoppen zijn fluoriserend, ga het maar een keer testen (in de w.c. o.i.d.) Ik vind de afstandsbediening een beetje aan de lichte kant, maar het went.

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    mn pa haalt er morgen een voor me op :)

Deel Deze Pagina