DVD kwaliteit wel goed???????

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door brouwer2403, 28 apr 2002.

1. brouwer2403

brouwer2403 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo iedereen.

Ik ben van plan om het team van Xbox spelers te versterken, door er zelf ook een aan te schaffen. Echter zit ik met een vraag:

Is de kwaliteit van de Xbox dvd speler wel net zo goed als die van een gewone dvd speler??? Ik ben van plan veel films te gaan kijken, en vroeg mij af of de xbox dvd films wel net zo helder en duidelijk afspeelt als een gewone dvd speler. Zou iemand een goed advies kunne geven????

2. Quen

Quen XboX LiVe

Leuk Bevonden:
    0
    de kwaliteit is Top ;)

3. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    precies!!!

alles erop en eraan: dolby digital 5.1, dts, enz...... wel ff een remote controller erbij halen!! (49 euro)

En ook niet onbelangrijk, je hebt dan niet alleen een dvd-speler, maar ook een beest van een console in je huis staan..

4. Spaarpot

Spaarpot Surfdude

Leuk Bevonden:
    0
    zeker mooie kwaliteit :D

5. RZA

RZA Koekebakker

Leuk Bevonden:
    0
    ja met deze vraag zat ik ook toen ik em kocht, maar hij is echt TOP!

6. Hansie

Hansie Kanonnenvoer

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker goed. Gisteren nog wat exotische dvds geprobeerd en speelde ook goed af. Het ging hier om import ntsc met regio all. De PS2 gaf ze niet goed weer.

Er zijn wel wat features die ontbreken en een goeie dvd-speler wel heeft, zoals de taal tijdens het spelen te veranderen, maar dat zal voor de meeste niet uitmaken. De echte filmliefhebbers hebben toch al een dvd-speler.

7. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ?? Reportages over het regenwoud? }:]

8. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Top kwaliteit!

Hansie: Viespeuk!;)

9. StreetWarrior

StreetWarrior Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    taal kunde wel veranderen in fil gewoon opdisplay frukken en da lukt het wel

10. Highlander

Highlander Hete bliksem

Leuk Bevonden:
    33
    Bluh wah? dus je kunt je taal onder het afspelen van je dvd gewoon je taal wijzgigen?

11. Hansie

Hansie Kanonnenvoer

Leuk Bevonden:
    0
    Streetwarrior: da's alleen de ondertiteling. Het ging hier om anime en de populaire zijn vaak japans/engels gesproken.

Mijzelf boeit het niet, maar er zijn er altijd enkele die alles willen en die kunnen beter een goeie dvd speler kopen.

Het exotische van de dvds sloeg op het ntsc met regio all gedeelte. Die zul je niet vaak in de winkel zien liggen :)

Hans

Laatst bewerkt: 28 apr 2002

Deel Deze Pagina