1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DVD-lade gaat niet goed open zonder DVD

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Jows, 17 jan 2007.

  1. Amblydoras

    Amblydoras Active Member

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap zoiezo niet hoe jullie krassen op je discs krijgen, hier heb ik in al die jaren nog nooit last van gehad
     
  2. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    neen idd, dat kan kloppen als jij netjes je dvd's opberg na het spelen.
     
  3. Amblydoras

    Amblydoras Active Member

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    doe ik nooit, ik laat ze bijna altijd zitten
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Naja dan heb jij gewoon een gare 360 :9. Ik ga helemaal mee met Short aangezien ik precies dezelfde ervaringen heb. Het is gewoon niet aan te raden, als je er geen problemen mee hebt moet je gerust door gaan ermee maar niet raar opkijken als opeens je disc vol zit met krassen ;)
     
  5. Amblydoras

    Amblydoras Active Member

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geen gare 360.
    ik heb bij iedere console die ik gehad heb nooit de discs eruitgehaald, tenzij ik een ander spel wilde spelen natuurlijk..
     
  6. Morninglight

    Morninglight RB6

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is de reflectielaag die je er dan aftrekt... de putjes zitten toch echt aan de andere kant.

    [​IMG]

    Bij een DVD zit er nog een extra laag over de reflectie, dus die zal je niet slopen met een plakbandje

    De 360 bekrast de dvds als je de console zelf beweegt als de dvd draait... ook trillingen van iemand die over een houten vloer loopt waar de xbox op staat bijvoorbeeld. De dvd spint ook nog altijd even na als je de 360 uit hebt gezet, dus niet meteen de xbox oppakken na uitzetten, altijd even wachten tot je de dvd niet meer hoort.

    Lijkt me dus een erg sterk verhaal dat als je de console uit hebt staan met de DVD erin dat die dan bekrast word (wat moet er dan bewegen om de krassen te maken, een kraskabouter in de 360?)
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2007
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Miss is het handig als je daadwerkelijk ff de hele pagina leest voordat je aan komt zette met je kraskabouters. Miss komt het door het aan en uit zetten van je 360 terwijl je disc nog draait weet jij veel. Ik weet het uit eigen ervaring en doe het gewoon niet meer, makkelijk zat.
     
  8. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Klopt mijn benaming is fout geweest, maar het punt wat ik probeerde te maken (dat een kras op de bovenkant erger is dan de onderkant) is hopelijk wel overgekomen.

    Ikzelf laat altijd mijn cd's in mijn xbox/pc zitten en heb nooit last van krassen op mijn cd/dvd's. Ook het na spinnen van de dvd kan nooit schade opleveren omdat hij in het "luchtledige spint" ik heb geen idee wat Cookie X doet met zijn discs, misschien dat hij zijn xbox op zijn kant heeft staan en dat die niet waterpas staat. Iets anders kan ik me ook niet bedenken.
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    360 staat idd op zijn kant en gewoon op een stevige ondergrond, ik ben niet de enige die het heeft dus het ligt niet aan mij ;)
     
  10. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Heb vaak krasjes op me spellen ook al laat ik hem erin zitten. En ik wissel nooit van spellen!
     
  11. YamaRox

    YamaRox Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij blijft lade ook hangen maar krijg je de zelfde terug of niet want heb hem laten flashen
     
  12. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Nee, je krijgt hoogstwaarschijnlijk een andere 360 van MS terug.
    Bitte ook geen gebabbel over flashes en de rest van het modding gebeuren, want dat staan we op dit forum niet toe.
     
  13. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Yep, ook dit probleem heb ik al meerdere malen ervaren. Heb het maar gelijk erbij gezegd zodat m'n box helemaal gefixt wordt.
     

Deel Deze Pagina