Sinds kort ligt er in de bakken van verschillende winkels de film Ocean's 11. Vrij goedkoop voor een dvd, 18-20 euro. Ik heb er ook eentje gekocht omdat m'n XBox dvd's kan afspelen. Bij de dvd's die ik had en die ik gehuurd heb ging dat prima, maar Ocean's 11 wordt niet herkend. Standaard foutmelding in de trant van 'cannot detect' o.i.d. Heeft iemand dit zelfde probleem? Ik weet dat sommige dvd's niet goed afspelen. Daar heb ik zelfs een lijstje van gezien. Volgens mij stond deze dvd er niet op. Als ik nu de enige ben, gaat de box voor een reparatie...
Tuurlijk heb ik die remote dvd kit. Anders had ik die andere dvd's ook niet kunnen spelen. Ik heb ook The Matrix en The Sixth Sense. Die doen het wel goed. Ook een originele Thaise versie van Lord of the Rings van bedenkelijke kwaliteit deed het goed. Er staat iets op het hoesje van Ocean's 11 over twee lagen op de dvd. Is dat iets waar de Xbox niet tegen kan?
The Matrix en de Sixth Sense (en bijna elke film DVD) hebben ook twee lagen. Hier ligt het dus niet aan. Ik heb trouwens op zowel m'n standalone als Xbox geen problemen met Ocean's Eleven. Als ik jou was zou ik je Ocean's Eleven DVD omruilen voor een ander exemplaar, misschien dat die wel werkt.
Gewoon omruilen. Ik moest 'training day' ook drie keer omruilen, voordat ik er eentje had die niet haperde. Als je hem bij de Free Record Shop hebt gekocht, doen ze niet moeilijk. Zij geven meteen een nieuwe mee.
Heb je die cd al getest in je stand-alone DVD-speler? Zo niet: DOEN. Zo ja: ruilen die hap!!! Ligt echt niet aan je XBOX!!! Die hoef je niet het ziekenhuis in te doen!!!
Oké, ik heb 'm omgeruild. Ze deden bij M***markt ook niet moeilijk. Het verbaast me wel. Zeker het drie keer omruilen van een dvd voor ie het eindelijk doet. Ik hoop dat me dat bespaard blijft. Is de dvd-speler van een Xbox zo kritisch dan? Ik heb geen ervaring met gewone dvd-spelers, zouden die dergelijke problemen ook kennen? Ehm.. antwoordt daar maar niet op, anders wordt de discussie wat off-topic. De vervangende dvd heb ik nog niet geprobeerd. Ik zit immers op mijn werk (hé, wat doe je dan op xbw? laat de baas het maar niet merken ) Bedankt voor de snelle reacties.
Ik heb heel veel Best Buy DVD's maar alleen die van Oceon's Eleven doet het niet. Hij leest hem wel maar hij gaat onwijs ratelen en aanlopen
zo, oud topic hier. Had ik ooit gestart, maar het probleem is allang verholpen. Dvd heb ik geruild en toen deed ie het wel. Maar ik kreeg met games en dvd's steeds meer problemen. Toen maar support gebeld en vier dagen later had ik een gerepareerde XBox terug. Daarna nooit meer een probleem gehad.
Ik heb ook nog nooit problemen gehad met DVD's....heb nou al heel Band of Brothers serie een paar keer erop gekeken maar nix aan het handje hoor.