1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

dvd probleem

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door vandalzzz, 7 okt 2004.

  1. vandalzzz

    vandalzzz Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    1
    yoo ik weet niet of dat dit hier goed staat maar ja.. ik heb een maf probleem met de dvd die ik momenteel wil kijken en dat is dat het beeld van licht naar donker knippert 8) het is geen gekopieerde cd ofzo en ik heb het nog nooit eerder gehad:confused:andere films speelt tie wel normaal af een maatje van me kan ik me herinneren heeft ook zoiets gehad met de dvd ice age die die bij de afstanbediening voor de xbox kreeg weet iemand toevallig waardoor dit komt of ligt het gewoon aan de dvd ofzo?
     
  2. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt denk ik niet aan dvd zelf, maybe aan xbox waarschijnlijk aan tv, probeer anders eens op een andere tv dezelfde dvd te bekijken, misschien kun je hier de conclusie uit trekken!!!

    greetz wooly
     
  3. Skaaffie

    Skaaffie zoek dieper

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    geknipper

    Om welke DVD titel gaat het precies?

    Ik heb zelf de ervaring dat bij vooral goedkopere DVD titels ze zijn opgenomen met een zeer lage bitrate. Dit is vooral te merken als er veel donkere vlakken in de scene zitten, dan zie je een soort van blokjes die niet echt zwart zijn maar af en toe een beetje tussen zwart en grijs aan het knipperen zijn.

    Een goed voorbeeld van lage bitrate kan je zien op Discovery Channel en National Geographic, als er een hoop aktie plaatsvind op het scherm(vooral bij scenes van bv de branding in de zee) dan is het net of je naar een grote pixelverzameling zit te kijken.

    Maar ja, het kan ook iets totaal anders zijn, het is een idee.
     
  4. vandalzzz

    vandalzzz Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    1
    kijk aan is dvd van de simpsons maar ik ben er inmiddels achter:Dkwam doordat ik me xbox via me videorecorder had lopen als tie rechtstreeks naar tv gaat dan geen probleem maar is wel maf het is alleen met deze dvds:confused:
     

Deel Deze Pagina