De afstandsbediening (origineel Xbox) doet het niet meer (sensor reageert in geen van de 4 front-aansluitingen). Andere afstandsbediening gekocht (Mediamarkt), maar ook die werkt niet. Batterijen zijn (uiteraard) goed. Is net alsof de Xbox de signalen van de afstandsbedieningen niet oppikt. Controllers/spelletjes gaan wel goed. Wie heeft er een tip?
Als je een nieuwe afstandbediening hebt gekocht, heb je dan ook dat nieuwe ontvangblokje erin zitten of nog de oude, misschien ligt het daar aan.
eerst je ontvangstblokje eruit halen xbox opnieuw aanzetten en dan weer je ontvangstblokje erin doen terwijl je xbox aanstaat.
Het juiste ontvangstblokje zit erin. Het menu van de film verschijnt ook gewoon op de tv. Alleen doen de knoppen op de afstandsbediening niets, zowel die van de originele als die van de nieuwe niet.
Hmz das wel erg vaag, je zou haast zeggen dat het toch aan je batterijen ligt, als dit het toch echt niet is misschien ff een belletje plegen naar de (gratis ) helpdesk van de Xbox
Bij mij doet hij het gewoon. Ik zou effe bellen want dat mag niet. Ik heb hem wel in de port zitten na de laatse controller. Dus als ik er 2 in heb zitten moet de dvd in de derde. Succes.