DVD-problemen op Xbox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door marybrunssum, 4 mrt 2005.

1. marybrunssum

marybrunssum Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :mad: De afstandsbediening (origineel Xbox) doet het niet meer (sensor reageert in geen van de 4 front-aansluitingen). Andere afstandsbediening gekocht (Mediamarkt), maar ook die werkt niet. Batterijen zijn (uiteraard) goed. Is net alsof de Xbox de signalen van de afstandsbedieningen niet oppikt. Controllers/spelletjes gaan wel goed. Wie heeft er een tip?

2. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een nieuwe afstandbediening hebt gekocht, heb je dan ook dat nieuwe ontvangblokje erin zitten of nog de oude, misschien ligt het daar aan.

3. darkmaster_85

darkmaster_85 ...

Leuk Bevonden:
    0
    eerst je ontvangstblokje eruit halen xbox opnieuw aanzetten en dan weer je ontvangstblokje erin doen terwijl je xbox aanstaat.

4. marybrunssum

marybrunssum Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het juiste ontvangstblokje zit erin. Het menu van de film verschijnt ook gewoon op de tv. Alleen doen de knoppen op de afstandsbediening niets, zowel die van de originele als die van de nieuwe niet.

5. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Hmz das wel erg vaag, je zou haast zeggen dat het toch aan je batterijen ligt, als dit het toch echt niet is misschien ff een belletje plegen naar de (gratis }:] ) helpdesk van de Xbox

6. Deano2

Deano2 hallow??

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is niet normaal nee ik zou ook effe bellen naar de xbox helpdesk1:)

7. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij doet hij het gewoon. Ik zou effe bellen want dat mag niet. Ik heb hem wel in de port zitten na de laatse controller. Dus als ik er 2 in heb zitten moet de dvd in de derde. Succes.

Deel Deze Pagina