DVD regio vraag

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Tco, 1 okt 2006.

1. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Hopelijk een simpele vraag, ik heb een dvd speler in me PC en in me Xbox.

Me xbox doet het 99% van de tijd niet (HD maakt schrapend geluid en gaat rood knipperen) =(

Me dvd's van charmed, etc speel ik nu op de PC af.

Heb een mooie dvd set gezien van 3 series tegelijk op ebay, maar allemaal region 1 (usa), die kunnen niet standaard op een xbox/dvd speler worden afgespeeld, ik neem aan dat die ook niet standaard op een PC kunnen worden afgespeeld? :eek:

Ik weet wel dat dat veranderd kan worden, is dit mogelijk?
    Zou ik ook een aparte dvd speler kunnen kopen in NL die standaard regio vrij is of moet dat ook gefixed worden?

En met een xbox 360?
    Die ik nog wel een keer wil kopen als die goedkoper wordt voor me 50, misschien 60 trouwens...., legale games van me xbox (degene die er opgespeeld kunnen worden ieg) en halo 3 / DW 5 XL etc.

Indien illegaal vertel dan niet hoe, maar keb alleen legale dvd's.

(full buffy/angel/star gate SG-1, bezig met charmed, married w. childeren, seinfeld, grey's anatomy(ff opscheppen met me legale crap ^^, altijd leuk met die branders van tegenwoordig)):thumbs:

2. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is volgens mij wel mogelijk om de DVD regiocode van je DVD speler op je PC te veranderen... maar hoe weet ik niet (ik heb het wel een keer ergens gelezen, ik zal het eens opzoeken, vind ik zelf ook wel handig)

Er zijn echter wel aparte DVD spelers die standaard regio-vrij zijn, zodat je gewoon DVD's uit Amerika kan afspelen.
    Ze staan volgens mij wel eens in het foldertje van Kruidvat 8)
    Alleen ik vraag me af hoe goed die zijn...
    Maar als je naar een elektronicazaak gaat en vraagt naar een regiovrije DVD speler, hebben ze er vast wel 1 staan. Zijn dr ook die DivX ondersteunen voor je illegale crap... uhh je vakantiefilmpjes in DivX

Laatst bewerkt: 8 okt 2006
  3. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Die dvd spelers van de blokker enzo spelen inderdaad vaak standaard van alles af. Die van ons speelt ook gewoon films uit amerika af!

4. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Om de regiocodes aan te passen in je PC moet je illegale handelingen verrichten, dat kan dus niet. De beste optie is, zoals hierboven al aangekaart, een regiovrije DVD-speler aan te schaffen. Ik kan me herinneren dat, in de tijd dat ik in een electronicazaak werkte, we er eentje te koop hadden staan voor nog geen honderd euro, regiovrij en van een goed merk. Ik zou het op die manier proberen.

Deel Deze Pagina