DVD Region X 17 mei uit ! DVD region X , waar ik (en velen anderen denk ik ) op zitten te wachten is volgens amzon.co.uk op 17 mei uit/leverbaar Dus ik denk ook net/binnenkort in de Winkel !!! Goed nieuws , kan je Region 1 DVD's ook afspelen (hoef je niet zolang te wachten op Europese releases op DVD ! Amazon DVD Region X voor de Xbox (hebt wel DVD playback kit nodig , denk ik ) 35 Euro in Duitsland
nah, ik heb die dvdkit nog niet ofzo.. maar ben wel al een aardige tijd op region X aan het wachten. De datum wordt steeds maar opgeschoven want ik weet nog dat het eerst in april zou uitkomen, daarna nu in mei en nu zie ik dat het 7 juni wordt. http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=XBOX&title=100483 check play.com, daar zijn ze altijd up to date..
ik geloof dat het alleenmaar voor DVD's is, maar zou toch wel mooi wezen als het ook bij de games werkte
Dat is goed nieuws !!! Die ga ik zeker halen. Weet iemand al wat winkels waar je hem kan kopen? Ik heb een paar weken geleden Nedgame en DimPlus gemaild. Nedgame wist toen nog niks en van Dim Plus heb ik niks gehoord.
www.Play.com vind ik toch wel de beste site, dus check die url ff.. Want daar is het wel te doen, hoor.
Is het eigenlijk gewoon een software patch? Of moet je iedere keerdie RegionX DVD erin knallen voordat je een andere regio DVD kan bekijken.
Dat zou betekenen dat we met z'n allen 1 zo'n schrijfje kunnen kopen en hem dan telkens doorsturen naar de volgende en dan heeft iedereen op ten duur een regio vrije xbox voor de prijs van een DVD region X gedeelt door alle forumleden hier, plus éénmalig de verzendkosten naar het volgende forum lid. Goed idee Denk niet dat het zo werkt want anders kun je dus het bovenstaande gaan uitvoeren en daat zullen de makers ook niet op zitten te wachten. Maar het zou natuurlijk kunnen. IK heb geen idee hoe het echt werkt.
Ik geloof dat ik ergens gelezen heb, dat je de CD (!!=kopieerbaar) in de XDoos moet doen en dan de regio moet kiezen van de DVD die erin gaat en dan gewoon afspelen. Moet dus wel iedere keer dat je van regio wisselt.
Nee dat kan niet omdat de frames in VS 50hz is en in EU 60hz of zo daarom kan HALO online ook niet tegen VS mensen gespeeld worden of ze moeten ineens dope shit uitgevonden hebben. dan koop ik et ook zeker greetz
Is er al een recensie ofzo over dit programmaatje!? Als het goed is komt hy binnenkort uit en ik zit er al een hele tyd op te wachten, maar heb er verder nog weinig over gelezen...
Heb er nog niets over gelezen. Alleen over de PS2-versie. Heb 'm in bestelling bij amazon.co.uk. Hoop dat ie snel uitkomt
Hmmm...als het goed is komt hy dus een dezer weken uit in nederland...kan men ff vermelden als ze iets gezien/gehoord hebben by/van hun spelletjes boer?
Volgens amazon komt ie 20 juni (zie link). http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B000063S36/ref=sr_aps_videogames_1_1/026-6112157-5637208 Ik heb 'm nog steeds niet binnen, dus...