Hij kwam al een paar keer langs, de DVD Region X. Waarmee je dus alle verschillende regios van DVD kunt afspelen op je Xbox. Je kan hem nu kopen bij Dynabyte (http://www.dynabyte.nl/shop_artikel...88&Zoeken=&Aanbieding=&Top20=&HomeAanbieding=) nou eh, nu nog niet, binnenkort 05-04-2002 (is dat dan 5 april of 4 mei )
als ik de DVD kit ooit ga kopen , koop ik DVD region X er meteen bij . ( of dat Microsoft stiekem op een DemoCd drivers zet voor je Xbox die dat ongedaan maken die Region X , dat zou LOLZ Zijn
heb je dan geen Dvd kit nodig >?< ... Als dat zo is dat je nu je films ook met de controller zou kunnen bedienen zou dat echt wreed zijn .. maar is dat zo .. of heb je die asociaal dure Afstandbediening nog nodig .. als iemand het heeft meld het dan even
Ik heb een DVD speler die regiovrij EN regio instelbaar is. Ik heb het nog nooit gebruikt. Dus van de Xbox boeit het me niet zo. Wat ik veel belangrijker vind is of ie Macrovision-vrij is! Dan kun je hem direct op je videorecorder aansluiten en een "backup" van je DVD maken. Macrovision is een kopieerbeveiliging die op videobanden en DVD's zit. Ook veel TV-Out aansluitingen van PC's hebben Macrovision. Macrovision kun je zien als een soort stoorsignaal in het videosignaal waar je TV geen last van heeft, maar je videorecorder dus wel! De opname zal flikkeren, kleur verliezen, en de tracking regelmatig helemaal kwijt zijn. Wanneer je dus je Xbox via je videorecorder aansluit, kun je wel spellen spelen maar geen films kijken! Is daar al een oplossing voor?! Wacht, ik maak er ff een nieuwe topic van..
ok , en ... en .. Hebbie het gevraagd wouter ? (zal wel niet zo zijn)(dat je geen afstandsbediening nodig hebt)
Please ask it . .. . . . ( ik blijf nog een beetje hopen. Bespaart me toch effe 40 Eurootjes .. is weer een controller (waar je toch effe meer aan hebt.
Xbox bestaat niet meer bij Dynabyte, maar staat wel aangekondigd op amazon.co.uk Zover ik heb begrepen heb je ook een dvd kit nodig.