DVD Remote

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Pejannl, 18 jul 2002.

1. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Was van de week toevallig bij MediaMarkt (om een MP3 otoradio te kopen - mijn oude Kenwood staat te koop in de koopjeshoek) en wat blijkt?

Kost die DVD remote sinds de prijsverlaging overal 29,95. Bij Mediamarkt gaan ze er prompt onder zitten. Daar kost ie dus 28,95. :eek:

Toch weer een eurootje bespaard!

(Nee, ik heb 'm niet gekocht. Ik heb al een DVD speler aan me TV hangen.)

2. Quasar de Duif

Quasar de Duif Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  3. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Het is werkelijk waar schandálig

4. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    Binnenkort wordt er in Zwolle een nieuw winkelcentrum geopend, maar daarin ook een giga-grote MediaMarkt. Ik verwacht dat ze in de eerste dagen dat ze open zijn wel zullen gaan stunten met allerlei zaken.

Ben in elk geval blij dat er een MediaMarkt komt, want ik hoor veel goede dingen erover. De remote heb ik allang, dus daar hoef ik het niet meer voor te doen...

5. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Zonde man, je betaalt eigenlijk E 150 voor een spelcomputer en E 150 voor een DVD-speler. Koop een Amerikaanse remote, kun je import DVD's draaien....

6. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of region X.....

7. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Re: Re: DVD Remote

Nou, allereerst was mijn DVD speler (is een geintegreerde home-audio set, Pioneer NS DV88) een tikje duurder dan die €150. Tweedens zijn de mogelijkheden van de Pioneer DVD speler een tikje verschrikkelijk enorm reuze veel uitgebreider dan die van de Xbox (maar dat is ook een gameconsole, nietwaar?). Dus laat mij maar schuiven... ;)

Overigens zat ik inderdaad te denken aan de aanschaf van een region 1 DVD Remote. Maar dat is illegaal ('tis nog waar ook!) en daar mag je hier dus niet over schrijven. Alternatief is om mijn Pioneer regiovrij te laten maken, maar dan moet ie ge-mod worden en daar mag je hier ook niet over schrijven. :D

NB: RegionX is misschien een goede oplossing omdat je daarmee niet alleen Region 2 en Region 1 hebt, maar tevens de andere drie regions. Aangezien mijn vriendin uit Rusland komt, kopieerparadijs bij uitstek want in Rusland kent men geen 'auteursrechten', is dat een mogelijk interessante optie. Ik moet echter de eerste Russische DVDs nog zien verschijnen. Vooralsnog heeft men er enkel video's want die zijn makkelijker te kopieren (en dat is daar hardstikke legaal!).

Laatst bewerkt: 18 jul 2002
  8. cyberraiser

cyberraiser Livet är bra!

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Re: DVD Remote

HOEZO is het illegaal om de regio 1 remote te kopen??? Die vat ik ff helemaal niet.:confused: Maar misschien ben ik de enige? :9

En jij hebt het lef om iets te roepen over "Gestapo"??? Ik wilde je eerst gaan verklaren waarom er auteursrechten (ZONDER quotes) zijn, maar ach.... ik geloof niet dat ik me energie daar aan ga verspillen. Succes hoor kerel!

9. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Nee, dat is in het geheel niet nodig. Ik houd mij zeer nauwgezet aan de wet. Mijn games zijn origineel (alle 10) en in mijn woning vind je eveneens originele licenties van Windows2000, Windows ME, Microsoft Office 2000 (geen update, zoals vele anderen dat doen) en meer van dat spul.

Jij ook succes gewenst, he? Kerel!

10. cyberraiser

cyberraiser Livet är bra!

Leuk Bevonden:
    0
    [off topic] Pejannl, je messagebox is vol.....ik kan mijn tweede deel van mijn reply niet geven!![/off topic]

Goed dat ik mijn reactie zwart-wit geef, nu is in ieder geval voor iedereen (DUS INCLUSIEF MIJN PERSOONTJE) duidelijk dat jij het NIET eens bent met illegale copieerpraktijken. Thumbs up!!!

Overigens denk ik dat upgraden een ok-je zaak is hoor!! Maar ook dat ik off topic!!!:D

11. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb Gisteren DVD remote gekocht :) .. leuk dat daar nu een thread over is .. ik heb hem natuurlijk voor 29,95 gehaalt bij de dixons .. Is echt leuke Remote :9 , mooier dan bij de dvd speler (van JVC) beneden .

12. Crash B.

Crash B. Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tippie :): hier maak je kans op een gratis afstandsbediening...tot overmorgen kan je nog meedoen...:eek:

Deel Deze Pagina