Vroeger had ik er nooit problemen mee, maar als ik nu een dvd op pc wil zetten komt er op: Dvd Shrink encountered an error and cannot continue. Failed to read file E:\ Gegevensfout(cyclische redundantiefout) En dit aan 99%... Iemand enig idee hoe dit komt?
dan is de DVD beschadigd....... Ik heb dat ook met Scarface, echt super verot, maar het is niet anders.
Je kan pas echt balen als je die fout op je HD hebt. Kan je er wel gedag tegen zeggen. Misschien helpt het als je stukjes van de dvd weglaat? De extra's etc? Succes!
Ik heb wat dingen van m'n hd verwijderd & hem in de andere lezer gestopt & nu werkt het zonder problemen. Denk dat het kwam doordat m'n hd vol was, maar ze gaven daar vanop voorhand dan geen waarschuwing voor...
Hé als je een dvd wilt branden he dan heb je een dvd brander nodig een emty dvd rom (of rw) En je moet weten of je dvd brander + n of - ondersteunt ofzo iets maar waar en of hoe kun je dat vinden?
Ik heb een dvd brander op mijn computer en heb geen id of ik nou een plus of min brander heb (en of ik nou - / + dvd roms nodig heb) kun je dat niet op je computerkast vinden? Ik heb een compaq presario. Maar de dvd brander ik weet niet waar ie van is.