DVD Speler goed?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Cyrillus, 14 mei 2002.

1. Cyrillus

Cyrillus Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vroeg me af is de DVD speler van de XBoX goed?
    Want met halo als je het eerste level hebt dus wanneer je in je ruimte schip zit zie je een filmpje van Captain Keyes en die loopt dan en dat gaat hij 3 keer in een stukje vooruit.
    Dus heeft iemand dvd gekeken en doet die het dan perfect?

2. kanuter

kanuter Iz it cuz I iz black

Leuk Bevonden:
    0
    ja al een paar dvdtjes gekeken en die lopen allemaal perfect...

3. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    kutkwaliteit

4. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    superrelaxt.

5. TSTAR

TSTAR backatthehabit

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon vergelijkbaar met een doorsnee dvd-speler niets bijzonders gewoon goed beeld, verwacht echter niet dezelfde resultaten als met een high-end dvd speler, dat is toch wel een verschil, maar zorg wel voor de juiste kabeltjes.( s-video of rgb)

6. Cusem

Cusem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ik heb nog nooit een high-end DVD speler in actie gezien, maar kan je wel vertellen dat het beeld een STUK beter is dan video. Ik ben blij dat ik die DVD kit d'rbij aangeschaft heb.

Je kan em trouwens ook ipv. extra controller krijgen bij je reward pack, als je die helpdesk belt.

7. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zit er een high end dvd speler in een reciever ook of niet.?

8. jprommen

jprommen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beter dan Samsung

Ik kan niet over dure DVD spelers spreken, maar ik had een Samsung DVD speler en ik deze maar aan mijn ouders gegeven want de kwaliteit van de XBOX was aanzienlijk beter. Scherp, gave interface en zeer nette ondertitels (bij Samsung zie je duidelijk de pixels en bij XBOX zijn ze glad). De samsung had wel iets meer features, zoals beeldje voor beeldje en vooruitspoelen op wel 4 verschillende snelheden, beetje onzin features en die zijn er op de XBOX niet. Ik zal ze geen seconde missen.

9. Cusem

Cusem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het enige wat ik nog echt mis aan die DVD kit is een knop om je Xbox aan en uit te zetten of een sleep timer (6 uur is wel heel erg lang en vraag me af of het wel werkt, al verschillende malen volgens mij wel langer dan 6 uur inactivity aan gehad).

Kijk nogal vaak film in bed en dan val ik bijna ALTIJD in slaap...

10. jprommen

jprommen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Cusem :)

Ik ken het (even een cd-tje luisteren terwijl ik 'even' relax/ik ga zo nog een run met Amped doen nadat ik even ga liggen), ik kan je meedelen het werkt, de mijne staat in ieder geval uit als ik 's morgens wakker wordt :).

11. MrSirius

MrSirius Gamertag: Mrsirius79

Leuk Bevonden:
    0
    Dat filmpje van Captain Keyes waar je het over hebt dat stottert is geen DVD (lees: MPEG) filmpje. Dat is geen gewoon een realtime berekend filmpje aan de hand van de ingame engine.

Ik ben zelf erg te spreken over de kwaliteit van de DVD playback. Zoals veel mensen hiervoor al gezegd hebben is die inderdaad vergelijkbaar met die van een gemiddelde DVD speler.

12. Cusem

Cusem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Cusem :)

Hmm..dan moet ik misschien wat minder gamen/meer slapen, want dan haal ik de 6 uur meestal niet denk ik.

Geld die auto-off ook als er een DVD (film) in zit?

13. jprommen

jprommen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het nog niet gedaan, maar ik zal er vanavond een DVD in propen en dan post ik het morgen ;)

14. Illusion

Illusion It's all Illusion

Leuk Bevonden:
    1
    Euhm, jprommen, De Xbox kan ook op verschillende snelheden vooruit spoelen!! Gewoon meerdere keren op de FFW toets drukken. Kan van 2x tot 32x (dus, 2, 4, 8, 16 en 32).

Beeldje voor beeldje weet ik niet. Misschien in combinatie met de pauze toets.

15. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Dus dat is goed?! ;)

16. jprommen

jprommen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De auto-off feature werkt niet met DVDs erin, zeker 10 uur gewacht, bleef aan.

Ik kan niet minder om die multispeed vooruit geven, maar zelfs kan de xbox dus.

17. Cusem

Cusem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat die Auto-Off feature niet werkt met DVD's. Daarmee val ik juist altijd in Slaap. Nahja, is ook niet zo'n ramp.

18. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    goede kwaliteit, scherp beeld...goed te doen dus :) alleen wat ik ook mis is aan en uit en een eject knop, maar je kan niet alles hebben natuurlijk :D

19. Cusem

Cusem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad...alleen de aan/uit knop, eject knop en sleeptimer mis ik op de DVD kit, verder vind ik die hele XBox echt een top apparaat. Echt nergens over te klagen. Alsof ze overal al aan gedacht hebben.

20. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof zelf dat het een radvideogame (lees bink) filmpje is, die is echt een superpopulair programma onder devolpers.
    www.radgametools.com. kan je zelf downloaden.
    Staat bij de aftitiling dat ze bink hebben gebruikt.
    bij amped ook de intro.

Laatst bewerkt: 16 mei 2002

Deel Deze Pagina