dvd speler met surround set??

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door jelle1988, 27 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jelle1988

jelle1988 shop rider

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil een dvd speler met digital surround en al die shit kopen weet iemand een goeie graag wel een link er bij.

2. Darko

Darko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je een geluid monster wilt moet je deze is checke

http://www.neck.nl/index2.mb1?mb_f020_id=GnkiKKMqPH6zHajPWW7&nav_id=487782&mb_v301_ch=b837d

PALLADIUM Cinema
    379,00 EUR

PALLADIUM Home Cinema systeem. Het beeld en geluid van de bioscoop gewoon in uw huiskamer, het kan met deze complete en zéér powerfulle set, die alles bevat om uw thuisbioscoopgenoegen perfect te maken. De set bestaat uit een DVD-speler en 5.1-kanaals versterker met ingebouwde DTS / Dolby Digital decoder, 4 satellietspeakers, een centerspeaker en actieve subwoofer. Productkenmerken: DVD-speler geschikt voor weergave van DVD-Video, Audio-CD, Video-CD, CD-R/RW en MP3. Met On Screen Display en Slow Motion-weergave. RDS tuner voor AM/FM, 40 voorkeuzezenders en zendernaamherkenning. Aansluitingen: 1x coaxiaal en 1x optisch digitale uitgang, 1x Scart, 1x Video S-VHS uitgang, 2x AV-In, 1x coaxiaal digitale ingang en hoofdtelefoonaansluiting. Telkens 2 identieke front-/surroundspeakers en 1 centerspeaker met een vermogen van elk 60/30 Watt muziek/normbelasting. Vermogen van de actieve subwoofer: 180/90 Watt muziek/sinusvermogen. Versterker: 5x 180 Watt + 500 Watt subwoofer. Dus totaal 1400 Watt vermogen (!!) en da's wel héél krachtig. En dat allemaal voor deze prijs, u houdt het niet voor mogelijk! Nee, dit vindt u alleen bij Neckermann! Afm. DVD-speler: B43 x H7 x D36 cm; satelliet- en centerspeakers: B9 x H15 x D11 cm; subwoofer: B20 x H34 x D31 cm. Met afstandsbediening

weet iemand of deze goed is???

5X180 Watt boxen + 500Watt subwoofer klinkt ultimate! vergelijk met andere Sony's of JVC's:)

3. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb je ook iets in de sony,
    ben toch een beetje sony aanhanger

4. jelle1988

jelle1988 shop rider

Leuk Bevonden:
    0
    iemand ook nog bekend in dvdrecorder ???

5. Z3R0

Z3R0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    me ouders hebben een dvd recorder van philips (€1000,-) en dat ding werkt echt heel goed (type nummer weet ik zo niet, maar het is het nieuwste model op dit moment). het biedt de voordelen die je bij een normale DVD hebt. Snel spoelen en je krijgt een opstart menu'tje waar je kunt kiezen welke films/programma's je wilt zien (als je tenminste verschillende dingen hebt opgenomen)

en tegen Darko, dat zal wel vermogen zijn in PMPO, als dat RMS is voor dat geld klopt er toch iets niet. Door het vermogen in PMPO uit te drukken wordt je vaak goed genaaid. Namelijk, grootte subwoofer (500watt zeggen ze): B20 x H34 x D31. Mijn subwoofer B25 x H50 x D40 en die is 110watt (jah die wel in RMS). Dus lijkt me sterk dat die 500 watt RMS levert :)

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    thread gesloten:

A) Deze thread heeft niets met xbox hardware te maken
    B) Opsom Thread

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina