1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DVDboxoffiece

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Yrunry, 12 dec 2001.

  1. Yrunry

    Yrunry Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik kreeg gister deze mail van DVDboxoffice :)
    Ik helemaal blij, staat er geen banknr bij. Weet iemand of het mogelijk is om geld overtemaken zonder een banknummer? en zo ja hoe?
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    moe je aan hun vragen denk :)
     
  3. Peoples

    Peoples Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag het nummer maar, want ik heb nl. wel een nummer met hetzelfde bericht gekregen. Zonder banknummer geen overmaak mogelijkheden.
    MY XBOX is underway:):):)
     
  4. Yrunry

    Yrunry Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net gebeld en heb nu het nr wel. Morgen maak ik het geld over en dan heb ik hem waarschijnlijk voor donderdag :)
    EINDELIJK HALO SPELEN :9 :9 :9
     
  5. Peoples

    Peoples Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Beter hoor!
    Ik heb nu 1 xbox controller en er zijn er nog 2 onderweg + fuzion frenzy, halo, project gotham racing en ssx tricky. o ja en een dvd playback kit:) hoop het snel te hebben aleen nog een omvormer voor 110 v naar 220v weet iemand of ik hiet een standaard omvormertje voor nodig heb of eentje van een bepaald merk??
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    neem wle n goeie, die van mirik was gesmolten :)
     
  7. Yrunry

    Yrunry Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Let met je omvormer vooral op dat ie meer dan 150 watt aan kan dat is het belangrijkst als ie dat niet haalt smelt ie :) Ik heb een 300 watt convertor van HQ Power ofzo
     
  8. Peoples

    Peoples Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi, Nou bel ik die gasten van futurezone op (soort gameshop in Rotterdam) en nou zegt ie dat ie altijd een 100watt omvormer gebruikt. sterker nog hij heeft een xbox staan in de winkel met diezelfde omvormer. Wat moet ik nu? En waar haal ik een met meer wattage?
     
  9. Yrunry

    Yrunry Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan het proberen met een omvormer van 100Watt maar als je zeker wilt zijn dat ie niet smelt zou ik minimaal 150watt omvormer kopen. Mijne heb ik bij de radiobeurs in Dordrecht. Hij was 80piek ofzo.
     
  10. Peoples

    Peoples Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    ok dankjewel voor het advies. ga dalijk een 300 watt omvormer halen bij een elektronicazaak :) nou de box nog (hij is nu in de UK)
     
  11. Yrunry

    Yrunry Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe heb jij trouwens aan hun betaald? Ik heb een rekening bij de postbank en daar moet ik eerst een buitelandsbetalen formulier aanvragen, en daarmee kan ik pas betalen :mad: dus voordat ik mijn xbox heb duurt het nog wel een tijdje :'-(
     
  12. Peoples

    Peoples Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het bij de Rabobank via een buitenlandse betaling gedaan. Daar vullen ze het voor je in, maar je moet wel een rekening hebben daar (had ik ook niet maar mijn vriendin wel :) ). Ik heb daarna een mailtje naar dvdboxoffice gestuurd dat het bedrag onderweg was en toen hebben ze hem gelijk verstuurd. Weet alleen niet of ze dat altijd doen maar ik bestel daar al 2 jaar mijn dvd's. Ik hoop dat je wat wijzer geworden bent. ps. kan je niemand die bij de rabo een rekening heeft? succes!
    ;)
     
  13. NicoV

    NicoV Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha rijke vriendinnen zijn altijd wel handig in dit soort gevallen :)
     

Deel Deze Pagina