DVDcrave.com

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Wayne Rooney, 20 dec 2002.

1. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Ik kijk net op www.dvdcrave.com en ik zie dat daar de spellen ong. 20 euro goedkoper zijn dan in de winkel.
    Nu vraag ik me af of dat wel betrouwbaar is en hoe de spellen zo goedkoop zijn!
    En of het een Engelse of Amerikaanse site is want het moet dan natuurlijk wel een Europese Xboxspel versie zijn anders kan je het toch niet spelen?

Ik zag ook dat er de DVD Band of Brothers werd verkocht voor 45 euro terwijl die hier 90 euro kost!
    Maar kan je die dan wel afspelen op je Xbox want ik hoorde dat dat import spellen zijn en dat ie niet gaan op een xbox!?!?!

Graag reactie!

PS: Misschien hebben forumleden al eens daar iets besteld?

2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Het is allemaal PAL. (Zelfde als NL dus)
    Ik heb eergisteren DOA3 besteld.
    Naar mijn weten hebben veel forum members er games gekocht.
    Levertijd is alleen 5 tot 10 dagen.

Edit : Het is zo goedkoop, omdat de btw daar lager is, geloof ik.

Laatst bewerkt: 20 dec 2002
  3. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Is het goed dat ik het van jou krijg te horen of alles goed is gelopen of van iemand die er al eens suc6 mee heeft gehad!
    Dan weet ik dat ik daar bestel want dan gaat toch niemand meer hier een spel kopen!?!?

4. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Je hoort van me of het goed gegaan is.
    (PM me over een dag of 4, dan zou de game er moeten zijn. Aangezien ik vergeetachtig ben...)

5. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    doa 31 euro??? is dat inc verzenden of komt er dan weer 10 euro bij ofzo??

6. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Komt 3 euro verzend bij ofzo.

7. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    pff is wel tyfus goedkoop, dit topic gaat toch over dvdcrave, dus meteen ff mijn vraagje, komen de spellen nou ook eerder uit in australie? ik wil namelijk dead to rights hebben en volgens mij komt hij eerder daar uit (of klopt dat niet)??

8. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Het is gewoon PAL, dus ik neem aan dat ze daar tegelijk met hier uitkomen, maar dit weet ik niet zeker.
    Hou het eens in de gaten zou ik zeggen.

9. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  10. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Nog een ding:

Ik kan net echt goed Engels dus kan iemand me effe prive komen uitleggen wat ik precies moet invullen?

11. ZXbox

ZXbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Verzendkosten

Kan iemand mij de preciese verzendkosten vertellen want 3 euro ofzo vind ik niet echt betrouwbaar. :D

12. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Re: Verzendkosten

Geef me een paar dagen tot DOA3 er is.
    Dan hoor je het. ;)

13. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik kan je wel helpen, heb je MSN?
    true_freestyler@hotmail.com

14. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze zaak is 100% betrouwbaar. Waarom denken jullie dan dat er een 20+ pagina tellend topic over bestaat ]:-

15. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    ik heb nog geen leesbril nodig hoor, de rest van het forum waarschijnlijk ook niet

16. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    he, wat staat daar??????8)

17. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Weet nie, kan't niet zo goed lezen.

:+

18. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb er inmiddels een stuk of vijf games gekocht en indertijd ook een Controller S. De eerste bestelling duurde 3 weken - de rest was er altijd ruim binnen 2 weken.

Ik heb eenmaal een kapotte disc ontvangen (Splinter Cell). Die heb ik teruggestuurd en een dag later (dus voordat zij de disc terug hadden) hebben ze al een vervangende disc gestuurd.

Ze rekenen wel verzendkosten, maar de prijzen op hun website kloppen niet. Die prijzen zijn inclusief Australische omzetbelasting en die hoef je niet te betalen. Netto wordt de totale prijs ietsje lager dan wat er op hun site staat. Een voorbeeld:
    Blinx kostte volgens hun website 90 Australische dollars.

Ze hebben het volgende berekend:

XBOX - Blinx 89.45
    Subtotal .......... 89.45
    GST Adjustment -8.13
    Shipping ............ 5.50
    Total ................. 86.82

Netto heb ik dus 2,50 dollar (Aus) minder betaald dan hun verkoopprijs. Let wel, dit zijn Australische dollars, geen US dollars.
    AUD 86,82 is ongeveer € 47,50.

Laatst bewerkt: 22 dec 2002
  19. wilco

wilco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb daar ook al besteld. Ja het duurt wat langer, maar dat kan mij geen r**t schelen.

Ik heb daar deathrow besteld (nieuw) en TimeSplitters2 (2e hands), beide geen problemen. Bij deathrow hadden ze toen zelfs een Splinter Cell Demo disk erbij gedaan.

En bij de douna blijft ie niet snel plakken, want ze kruizen "gift" op de envelope aan.

Gewoon even bij de postbank een ego creditcard aanvragen (Kost 12euro per jaar) en dan bestellen maar. 1 order en je hebt het eruit.

20. Kami

Kami JSRF addict

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb daar Band of Brothers besteld, ruim gepreordered, dus dat was eerst wachtne op de release date, en daarna had ik hem na 7 werkdagen hier op mn bureau staan :D
    kwam daar wel iets later uit dan hier, maar heeft me maar de helft gekost! :D
    (dr kwam 10 euro verzendskosten bij, omdat je voor elke disc moet betalen..en deze was 6 discs.)

knetter koele site met een vriendelijke klantenservice (zoek maar eens naar andere dvdcrave threads... dan zie je dat een van hun medewerkers speciaal op dit forum een acocunt heeft aangemaakt om vragen te beantwoorden!)

zeker een aanrader!

Deel Deze Pagina