DVDcrave

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Viperama, 2 okt 2002.

1. Viperama

Viperama Keep smiling !

Leuk Bevonden:
    0
    Ha die moderators,

zou het niet interessant zijn om van DVDcrave een apart forum-sectie te maken (net als bij XBM)?

Als ik het goed inschat is DVDcrave (en Anne natuurlijk) immens populair op het forum, gezien het aantal views en replys.
    Logisch......... daar bestellen scheelt bakken met geld.

De Groeten,

Viperama

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Mwah.. :) Dan moeten ze eerst maar het eea aan geld op onze rekening storten :)

3. dester

dester Nature one

Leuk Bevonden:
    0
    Betaald xbm geld aan jullie om op jullie site te mogen staan.
    Geld is ook niet alles je kan het ook zien als een service voor de leden die jullie hebben.

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    ok even een serieus antwoord :

Wij hebben een 'partnership' met XMM. Wij steunen ze dmv het forum en de banners op de website. Zij steunen ons OOK door het forum, mensen komen naar het soapbox forum om daar discussies te houden die dan in het blad worden geplaatst. We willen gewoon _de_ Xbox resource zijn, en daar past de samenwerking tussen XM en XBW perfect bij.

Mensen zijn hier enthousiast over DVDCrave, ok leuk, nu komt die persoon van DVDCrave op ons forum om te praten over evt. aanbiedingen. Ook leuk, maar nog geen reden om een apart forum daar voor op te richten. Wij hebben niks met DVDCrave, het zijn de users die daar een paar topics over hebben gestart en dat betekend dus nog niet dat wij, als XBW, daar ons aan moeten verbinden. Wij halen ook totaal geen voordeel (eerder nadeel, dat leg ik later nog wel uit) uit een evt DVDCrave forum.

5. dester

dester Nature one

Leuk Bevonden:
    0
    Ok even iets anders

Dadelijk als UC en splinter cell en nog meer toppers uitkomen kan je daar dan niet een speciaal forum voor maken net zoals andere site's. Kan je ook niet meer zeggen dat er weer een thread van het zelfde spel word geopent.

6. Viperama

Viperama Keep smiling !

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien zijn ze best geinteresseerd in een bussiness-agreement(je). Als via jullie forum de verkopen stijgen...... kunnen ze daar bestwel wat muntjes voor over hebben.
    En zie......... iedereen tevreden :D

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Sommige games hebben daar niet genoeg impact voor. Splinter Cell. Leuk spelletje, waarschijnlijk dikke topper maar wat valt er te bespreken? Zijn er ingewikkelde dingen die je moet kraken oid? Zover bekend niet. Zijn er multiplayer potjes te spelen? Nee.

Ik vraag me dan ook af of bv een forum voor Splinter Cell wel _echt_ nodig is. MMORPGs als KOTOR eh 'verdienen' (past niet echt) dat wel, en misschien UC ook wel.

Mochten er echt fora komen voor aparte games worden die meteen gekoppeld aan fansites die we zullen gaan beheren.

8. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    maar zou het mogen al zouden jullie willen

9. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Zeker omdat dan de verkoop in Nld achter uitgaat en dus minder reclame inkomsten van Bijv. EA of Ubisoft omdat de Benulux zo een steeds minder interessante markt wordt??:)

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Haha das nog een betere dan ik voor ogen had ;)

11. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar is het niet interessant om dvdcrave te vragen als officiele shop of zijn hier inmiddels andere gegadigden voor.

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Een Australische website als officiele sjop.. Yeah right :)

Er komt wel het eea aan, don't worry :)

13. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    okey ik wacht

moet wel vaak wachten bij jullie ;)

14. thaking

thaking Ik ben geband

Leuk Bevonden:
    0
    ff vraagje hoe betaal je dan via dvdcrave als het moet via een creditcard heb ik er niks aan en misschien ook 85% van het forum hebben geen creditcard namelijk denk ik :)

15. Viperama

Viperama Keep smiling !

Leuk Bevonden:
    0
    Effe pappa lief aankijken 8)

16. Tr@m$

Leuk Bevonden:
    1
    Vertel...?

17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee.

18. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kan toch wel 1 en 1 bij elkaar optellen trams.

19. Tr@m$

Leuk Bevonden:
    1
    Op zich wel...

20. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    volgens mij wil woutertje games gaan verkopen bij XBW en daarom is het nadelig om dvdcrave als partner te hebben, maar hij twijfelt nog en daarom zegt hij niks.... of het is gewoon omdat x-bazar dan misschien wat minder gaat lopen, maar ik denk toch het eerste....

Deel Deze Pagina