Ik heb nu al verschillende types geprobeerd en geen een werkt er. -Fujifilm +RW -Fujifilm -RW -Traxdata +RW Ik heb een philips drive.
Doe eens gek en begin met het proberen van een Philips DVD-RW die ook nog eens de juiste speed heeft? Wel fijn dat je complete info geeft trouwens.
probeer idd. philips, die heb ik ook en werkt goed in mijn thomsen drive. kun je trouwens ff vertellen welke brander je hebt? en het kan ook liggen aan de manier waarop je brander brand, zo kan een film van een nec brander op hetzelfde schijfje als de film van een aopen wel leesbaar zijn als die Aopen niet leesbaar is. //edit, het is trouwens te adviseren om +R te gebruiken ipv RW, dat is gangbaarder.
Hangt er ook af van wat je probeert af te spelen als je bijv een dvd video wilt afspelen heb je een dvd kit nodig voor je xbox ... anders doet ie het niet
Een philips houdt van hele andere schijfjes dan een thomson, plus dat het ook nog enorm uitmaakt of het de oude of de nieuwe versie is. Probeer trouwens zo langzaam mogelijk te branden
Maar gewone DVD + en - R's leest hij wel gewoon. Het zijn alleen de RW's. Als ik die in de xbox doe, gaat ie allemaal gare geluiden maken.
ik weet niet als je een aldi hebt want de rw van de aldi doen het harstikke goed en zijn niet duur 5 voor €9.95 dacht ik rond € 10 dus