Hij is wel regiovrij. Totdat je er een DVD dongle (zo'n plug van die remote) indoet tenminste. Dan is ie gelocked op de regio van de remote. Dus als je een remote importeert dan heb je een andere regio speler. Maar je hebt hem waarschijnlijk al erin gedaan he ? Damn....:{
waar komen die regio 4 dvd's dan vandaan? Ik weet dat wij 2 hebben.. en de V.S heeft 1 maar waar komt 4 dan vandaan? Ik vind het trouwens wel een naaie streek van MS. Ik heb vet veel dvd's (geen spellen maar films) uit de V.S omdat me pa daar heel vaak is. Dus ik denk weet je wat ik ga een dvd remote kopen en wat blijkt. Kan ik ze niet draaien
Regio 4 is Australie. Regio 3 is china Regio 2 is zowel Europa als Japan. Meeste HongKong DVD's zijn regiovrij en hebben engelse ondertiteling..hou je dus van Anime (brengen ze daar zo een beetje allemaal uit) en HK flicks of kungfu's dan moet je ze gewoon uit HongKong halen
REGION 0 Region Free. REGION 1 Canada, USA and US Territories REGION 2 UK, Europe, Japan, South Africa, Middle East, Egypt REGION 3 Southeast Asia, East Asia, Hong Kong REGION 4 Australia, New Zealand, Pacific Islands, Central & South America, Caribbean REGION 5 Former Soviet Union, Indian Subcontinent, Africa, North Korea, Mongolia REGION 6 China
best wel kut, ik haat dat regiogedoe, ik kan dan namelijk ook geen spellen uit Amerika importeren (ook omdat ze NTSC hebben) Alleen uit Australie als ik wil maar die krijgen niets eerder dan ons
Nee, maar wél de helft goedkoper en meestal ook geen kartonnen hoesjes (By de Warner Titles) Ook hebben ze een ruimer aanbod aan Manga, wat kwalitatief ook nog veel beter is dan de nederlandse releases (en uiteraard goedkoper). Ik heb The Fugitive S.E. voor 10 € ofzo besteld daarzo... Ik ga deze week Beauty and the Beast deze week bestellen voor ongeveer 16-17€ ofzo (ook een betere release dan de Nederlandse, want by de nederlandse zyn sommige extra's alleen in het nederlands te horen (!) ) PS....volgens my is de 2 disc van Spiderman al wel uit in Australie nu voor 20€ en niet in Nederland...
Ik heb een keer zo een dvd cdtje te koop gezien als je die eerst erin doet en daarna de dvd dan kan je gewoon alle regio DVD's kijken (gaat over dvd's niet spellen) iemand wat van gehoort
Ik weet het, en spellen ook dus, kijk maar eens naar dvdcrave-au daar ga ik m'n volgende spel bestellen, zeker weten
Jesuz ! Daar is het veel goedkoper !!! Maar weet iemand ook hoe lang het duurt voordat ik hem ook echt in huis heb ?