Dying Light 1 was 1 vd beste games van de afgelopen generatie. Als deel 2 minstens zo goed is, wordt dit ook weer een topper.
Het ziet er erg tof uit weer. En inderdaad wat @Zifnap zegt het is een van de betere games van de vorige generatie! @Ic3DFire gaan we weer oldskool los?!
Wacht even... "There are few names more synonymous role-playing games than Chris Avellone. At Black Isle and Obsidian he created some of the most memorable RPGs and characters around. So it was a surprise - a very pleasant surprise - to see Avellone stride onto Microsoft's stage to reveal Dying Light 2 to the world. Not only did it announce his involvement, it said, hey look he's involved in a big way, and we're serious about this big new idea of evolving cities, and factions and stories. My excitement has increased significantly because of it." Ik ben ineens nog meer geinteresseerd in deze titel. Chris Avellone is een grote naam in RPG land. https://www.eurogamer.net/articles/2018-06-16-the-best-moments-of-e3-2018
Plus scenario schrijvers van the Witcher 3. Wat wordt dit, een RPG? “We also got some additional help in the form of the former The Witcher 3 writing team. Those guys were responsible for some of the best quests from that game including the Bloody Baron quest line. All of those guys are working very hard to create a narrative – it’s like a puzzle to play with.” Gamebanshee.com
Toch die Enhanced editie weer eens gekocht. Na deze aankondiging kreeg ik echt veel zin om weer in die wereld van Dying Light te duiken. Blijft gewoon een super leuk spel om te spelen.
Gewoon 1 vd beste games vd laatste jaren. In DL had ik het gevoel dat Techland zijn world building vaardigheden heeft geperfectioneerd.
Chris Avellone werkt mee aan deze game. Zijn laatste werk was Prey 2017, waar hij (mede) verantwoordelijk was voor het schrijven van de main storyline. RPG gamers kennen hem al langer. Bijvoorbeeld door zijn contributie aan Fallout: New Vegas. Deze RPG staat ook bekend staat om zijn betere verhaallijnen in het Fallout universum.
Holy shit, hoezo kende ik deze serie niet!? Ben nu twintig uur in deel één en geniet met volle teugen. True, niet alles is even gepolijst maar wat maakt het uit. Kan nu al niet wachten op deel twee